Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Dym z komina
tmj:
No, to przeciez tez jest. Stopien przezroczystosci jest zalezny od poziomu otwarcia regulatora paliwa (albo biedaregulatora w spal-ele bo szamynowe spal-ele faktycznego regulatora nie maja)
mareczek:
--- Cytat: tmj w 07 Sierpnia 2019, 13:01:11 ---2 & 3 sa zaimplementowane. Punktu 1-ego nie ruszalem, bo nie wiem jak dokladnie obroty silnika wplywaja na ilosc emitowanego dymu. Jesli ktos bedzie w stanie w miare lopatologicznie i dokladnie to opisac, to mozna pomyslec.
--- Koniec cytatu ---
Co do 1) to przychodzi mi na myśl proste rozwiązanie - wartość minimalna i maksymalna "zadymienia", proporcjonalna do obrotów silnika.
Irek_Wd:
Wszystko pięknie, ładnie, ale przy sterowaniu SM42 dochodzi do wysypu symulatora. PS: Jak trzeba przetoczyć post, to bardzo proszę.
miko22:
--- Cytat: mareczek w 07 Sierpnia 2019, 17:45:15 ---wartość minimalna i maksymalna "zadymienia", proporcjonalna do obrotów silnika.
--- Koniec cytatu ---
Trochę pewnie tak, ale czy nie bardziej od obciążenia i właśnie głównie od tej różnicy między obrotami zadanymi (aktualnie podawaną dawką paliwa - nie nastawnikiem, bo regulator ma jakieś tam opóźnienie w działaniu) a obrotami aktualnymi?
Milek7:
Dym w rzeczywistości zależy głównie od stosunku masy powietrza do paliwa. Im mniejszy AFR (bogatsza mieszanka) tym więcej dymów. Tyle że obecna szamynowa fizyka nie liczy wszystkich parametrów potrzebnych do tego. (ciśnienia w kolektorze i dawki paliwa)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej