Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Maszynowy Warsztat @gg
Stele:
Wysłałem Ci model. Klej sam. :P
gg:
Dziękuję. Cieszę się, że mogę to dokończyć;)
gg:
Nodebank.txt w obecnej wersji pozwala na wstawienie wielu wariantów tekstur na niektóre modele. W załącznikach pokazane są przykłady:
gg:
Kolejna aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
--- Cytuj ----dodane kolejne podkategorie porządkujące i dodanie do nich obiektów z //OTOCZENIE,
-drobne poprawki,
-dodanie do istniejących kategorii wpisy z //OTOCZENIE.
--- Koniec cytatu ---
Jedną z dodanych kategorii jest np. "WIATY PERONOWE".
gg:
Aktualizacja pliku nodebank.txt na repo:
--- Cytuj ---model: dom5_1b , wariant :Szary, Żółty,
model: dom5_2b , wariant :Szary, Żółty,
model: domcegla02 , warianty a-d (screen),
model: domcegla03 , wariant a-d (screen),
model: dzik , 1 wariant(screen),
model: jelen_prawo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lewo, wariantów 18 (screen),
model: jelen_lezacy, wariantów 18 (screen),
model: jelen_ryczacy, wariantów 18 (screen).
--- Koniec cytatu ---
PS Wiem , że tworzę nową wiadomość, ale tak powinno być bardziej przejrzyście.
Na zwierzęta utworzona nowa podkategoria "zwierzęta".
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej