Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.

(1/2) > >>

gg:
Tym razem wpadł mi do głowy pewien pomysł. Mianowicie myślałem o tym, żeby wszystkie istniejące ekrany informacyjne na większych sceneriach uzyskały możliwość dodania wymiennej tekstury i takiej, która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu. Coś w stylu eventlauncher. Niżej dodane załączniki pokazują dokładnie pożądany efekt: jak ekran miałby przykładowo wyglądać ,gdy jest uruchomiony i kiedy wygasi się, czekając na wjazd następnego pociągu.
PS Czy obecne exe pozwala na takie albo chociaż zbliżone operacje?
Edit: Jeśli się nie mylę, to kiedyś ekrany tego typu były na testach, ale nie jestem pewny.

Stele:
In progress. Obecnie można zamiast repla przypisać skrypt malujący teksturę z zadanymi parametrami. Gdy ktoś zrobi taką tablicę statycznie, będzie można myśleć o dodaniu eventu malującego ją na żądanie czy sprzężenie tego jakoś z rozkładem jazdy dla automatyzacji.

gg:
A mógłbym zobaczyć jak wygląda przykładowy skrypt lub jak go zrobić i przypisać?
(Lub żeby nie robić roboty w pokazywaniu: Czy jest to gdzieś wykorzystane?)

Stele:
scripts/tablica_kierunek.py
scenery\peronowe\tablica_kierunek.inc

--- Kod: ---node 1000 0 (p1) model 0 0 0 0 peronowe/tablica_kierunek.t3d make:scripts/tablica_kierunek?kierunek_lewy="(p8)"&kierunek_prawy="(p9)" endmodel
--- Koniec kodu ---
Tak samo jak ekrany w lokomotywach, tylko we wpisie modelu definiujesz używane później parametry, zamiast czerpać gotowce ze słownika.

gg:
Odgrzewam wątek.
Czy w/w funkcja jest możliwa do zrealizowania w MaSzynie 20.01 ?

--- Cytuj ---...która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu
--- Koniec cytatu ---
Może też z rozkładu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod