Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe

<< < (12/18) > >>

Miłosz Dorsz:
Na odpalisz bez zgodności shaderów (czyli nie na 20.04).

tmj:

--- Kod: ---invalid shader: failed to compile vertex.vert: 0(77) : error C1503: undefined variable "MAX_CASCADES"
0(77) : error C1307: non constant expression for array size
0(92) : error C1503: undefined variable "MAX_CASCADES"

--- Koniec kodu ---
W katalogu shaders/ masz szadery paczkowe albo z mojego exe roboczego, a milkowe jest troche w plecy tak ze musi miec tam swoja wlasna wersje. Wypakuj shaders.zip z linka ktory Turbokibel dal na poczatku tej strony (tylko zrob sobie najpierw kopie obecnych, jak bedziesz chcial paczkowe/robocze pozniej odpalic)

Stele:
W związku ze zmergowaniem wstawiarki node model do brancha tmj, dzięki czemu można jej używać bez problemów na aktualnej paczce, mam ogromną prośbę o ogarnięcie nodebanku. Trzeba go przeczyścić z nieużytecznych wpisów. Dodać obiekty z ostatniego roku. Posortować do końca tematycznie. Po ogarnięciu wrzucić na svn do paczki. Dopisze się do wytycznych, by wydając statyka, dopisywać go do nodebanku.

gg:
Poprzez nieużyteczne wpisy są rozumiane wpisy starych modelów, czy takie które nie działają? Czy nodebank z pierwszego posta można traktować jako plik na którym można rozpocząć pracę?

koszowy:

--- Cytat: gg w 09 Lipca 2020, 22:43:21 ---Czy nodebank z pierwszego posta można traktować jako plik na którym można rozpocząć pracę?

--- Koniec cytatu ---
Myślę, że tymczasowo tak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod