Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe

<< < (2/18) > >>

gg:
Rozumiem. No dobrze to skoro tak to co miał oznaczać ten cytat? :

--- Cytuj ---  Kamera przeniesie się do punktu 0 mapy, więc warto wcześniej ustawić sobie predefiniowane pozycje kamer w miejscu, które chcemy edytować.
--- Koniec cytatu ---

Stele:
No niestety na tym exeku to nie działa. Na tmj w edytorze działa zdaje się i tak palnąłem nie sprawdzając. Sorry.

gg:
Przepraszam za lekki odkop, ale mam pewien problem:
Symulator nie włącza się (exe 200101). log.txt i errors w załączniku, pobrany z :
--- Cytuj ---Pobierz aktualne exe spod adresu: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
--- Koniec cytatu ---

Miłosz Dorsz:
Używałeś najnowszego exe z warsztatu? Tam są inne shadery i nie są kompatybilne z exe milkowym. Pobierz kompatybilne z repozytorium.

gg:
A tam jest już edytor pełny ten, co jest pokazany tutaj?

--- Cytuj ---Używałeś najnowszego exe z warsztatu?
--- Koniec cytatu ---
Używałem najnowszego exe z tego linku na gałęzi sim.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod