Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe

<< < (10/18) > >>

matek123:
Ogólnie z drzewkami jest taka zasada, żeby nie przedobrzyć z różnorodnością tekstur, bo mocno leci wydajność.

Stele:
Tak. Wszystkie obiekty wstawia się tak samo. Parametry zgodnie z opisem w danym incu. Czasami trzeba tam jakąś teksturę w parametrze podać.
Trawy są łączone w jedną siatkę gatunkiem w ramach małego chunka terenu. Ale tak, wpływa. Robiliśmy test z Mariuszem i las używający jednej tekstury na ~2mln tri zabił mojego GTX1060, choć taka sama ilość geometrii w postaci kilku siódemek go nie wzrusza. Musi być jakiś limit geometrii w jednym drawcallu. Ale ogólne zasady, to siej tam gdzie to robi robotę wizualnie. Używaj ograniczonej liczby tekstur na danym obszarze, by oszczędzać pamięć teksturową i pozwalać na łączenie w większe grupy. Jak masz większy prosty kawał, wsadzaj te prostokątne trawy obszarowe i indywidualnymi kępkami tylko poszarp im brzegi oraz złam jednorodność na środku.

Mati14335:
Czyli nie za dużo traw wielkopowierzchniowych i nie za dużo tekstur drzew i krzaków, aby optymalizacja nie upadła.

k. wojak:
Tak. Ja osobiście wybrałem sobie tylko kilka gatunków drzew i krzaków, które sadzę i nimi operuję. Unikaj też dawania kilku takich samych drzew koło siebie.

Mati14335:
W woli wyjaśnienia ,ktoś dodaje teraz otoczenie do L053? Jeśli nie to ja zacznę robić,jeśli tak jestem jak najbardziej chętny do współpracy :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod