Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Trasa Grandowo - Kamazowo

<< < (21/23) > >>

Titanium:
Zapewniam was, że posiadacie wszystkie pliki tekstur potrzebne do tej trasy, tylko macie je w innych folderach w textures. Jeden obiekt autor ma w bmp, a normalnie jest w TGA. Ta biała zwrotnica korzysta z pliku jelitkowo-dach, a te kłody białe to wymagają tekstury z folderu Wood, bo to drewna kłody są.
Dlatego polecam po uruchomieniu scenerii zajrzeć do pliku log i zobaczyć jakie tekstury nie zostały załadowane i poszukać je u siebie i wstawić do odpowiednich folderów lub w pliku *.scn trasy zmienić ścieżkę do tych tekstur. Ja osobiście nie umiem sobie poradzić z tą zwrotnicą bo rozciągnięta tekstura dachu wygląda ohydnie.

Grand:
Najwyzszy czas odgrzac moj jakze wspanialy temat o cudownej trasie mojego autorstwa :P

Wypuscilem demko trasy, grywalne i mysle przyzwoite abyscie nie brali mnie za bajkopisarza i mam nadzieje ze udowodnilem ze nim nie jestem. Teraz zaczynam przygotowywac cos innego , mysle lepszego. Efekty prac wkrotce.

Ps. Nie pytajcie kiedy bedzie do sciagniecia. Aha i na pewno dysk mi sie nie zepsuje.

Trasa bedzie niestety (dla mnie stety) pod starsze stabilne exe.

danielek:
Z tymi peronami to jest tak, że drzwi powinny byc otwierane na prawą stronę patrząc w kierunku jazdy.

Grand:
http://grandus.ifastnet.com/screeny/
Na razie nie ma nic az takiego ciekawego :) Zagladajcie tam co jakis czas.

RooteK:
Screen nr. 6 : Tor przy samej poduszce ziemnej kozła powinien być już trochę podrdzewiały ;) Jak ja robię swoje trasy w Gmaxie to nie jest to duży problem. Zresztą w maszynie jest dużo textur szyn.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod