Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Kogutowo - trasa z gwiazdami - DOWNLOAD

<< < (2/11) > >>

lagerkvist:
Trochę dziwi mnie peron ustawiony po obu stronach toru na tak małej stacyjce. Jeśli gwiazdy będą widoczne podczas jazdy wyraźniej niż na screenach, fajnie. (Siedzę w dzień przed monitorem, za oknem świeci trochę słońce i po prostu ich nie widać, mimo manipulowania z jasnością ekranu.)

eu43:
Oto następne screeny (tym razem dzienne):



Bart:

--- Cytat: "slimson" ---
No i perony (to sa perony??) zrobcie boxami.
Wiecej screenow wiecej screenow. Publicznosc domaga sie screenow :D
--- Koniec cytatu ---



Slimson i Ty mówisz żeby zrobić perony boxami? "bezedura" :). Perony robi sie jako normalny Road z odpowiednimi teksturami, a te 3 parametry co sa na koncu nalezy odpowiednio poustawiac. Wtedy scianki boczne staną się pionowe i wydłuzą do np jednego metra. Wtedy taki road mozna podniesć wyzej.
Przykladowy peron:

--- Kod: ---Tex1 = AsphaltPlatform1.tex
TexLength = 10.0
Tex2 = AsphaltPlatform1_side.tex
TexPar1 = 1.0
TexPar2 = 0.0
TexPar3 = 0.0
--- Koniec kodu ---


Na koncach takiego peronu dać 5 metrowe odcinki i obniżyć je do poziomu zemi na końcach.

eu43:
Peron bazowany na road może być zakrzywiony, a box jest tylko prosty.

eu43:
Teraz w powiększeniu powinno dobrze widać gwiazdy.



Tak jak już wspominałem, poprzez skompresowanie bmp na jpeg traci się cała jakość screenu. Zapewniam was, że w grze wszystko będzie wporządku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod