Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Słuchanie kolei

<< < (10/10)

Krzysiek626:
Napisałeś,
--- Cytuj ---Wyroki można znaleźć w internecie, aczkolwiek dotyczą raczej nasłuchu policji.
--- Koniec cytatu ---
, a w następnym wpisie,
--- Cytuj --- Do orzecznictwa nie będę się odwoływał, bo po pierwsze nie mam teraz czasu na szukanie, po drugie nie jestem prawnikiem.
--- Koniec cytatu ---
.Jeśli się twierdzi że takowe są w internecie, to musiałeś je widzieć, lub pisałeś w ciemno sądząc po drugim cytacie.Tak, Atapi wyjaśnił precyzyjnie stan faktyczny, co nie oznacza, że sprawa jest klarowna. Nadal twierdzę, że słuchanie nieszyfrowanego pasma jest do obrony. Przypadki wyciągania konsekwencji powinny dotyczyć niedozwolonego użytku. Patrz stream pasma lotniczego.

Interesant:
...
Żależy na czyje "zlecenie" Prokuratora i Sąd się sprawą zajmował.
Po słynnej przegranej Policji z Kierowcą Autobusu z Radomia o nasłuch "Drogówki", w listopadzie 2008 roku został znowelizowany słynny art. 267. KK m.in. zmieniając słowo "specjalne" na "inne".
Policja za wszelką cenę chciała utwierdzić sąd że rozmowy w modulacji F3E są szyfrowane, a odbiornik szerokopasmowy te zabezpieczenia przełamuje. Proces jak i wyrok miał być przestrogą dla innych melomanów słuchających "Rozgłośni Harcerskich"...
Porównywanie pasma Służb odpowiadających za bezpieczeństwo i porządek do pasma lotniczego jest trochę śmieszny (nikt spotterów nie gania), lecz radioamator który nagrał i upublicznił nagranie z katastrofy Białoruskiej Suki 27(??) podczas Air Show w Radomiu, dostał po tyłku za upublicznienie nagrania, ale wtedy go chyba wzięli na "huki" i się przyznał.

dokrr_railfan:
Niektóre urządzenia pozwalają blokować nadawanie na ustawionych częstotliwościach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod