Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
LEW EL2 - kolej kopalniana
jarząbek019:
Przy manometrach hamulca brakuje bocznego migacza od malucha tj lampki czuwaka.
EL2-37 to obecna 15
EL2-30 obecna 17
EL2-41 obecna 18
Loki fizycznie skasowane wg evn
01,02,04,05,
Opis manometrów
na środku
- ciśnienie obwodu sterowania domyślnie 5 atm , przy zmiania pozycji spada chwilowo ok 0,5atm
- - przewód wyrównoważający - ciśnienie w żółtym sprzęgu powietrznym. normalnie 0 po włączeniu kipowania powoli musi dojśc do 5 atm
- przewód zasilający - czyli zbiornik główny - 8atm wartość nominalna
po prawej
- ciśnienie w cylindrach hamulcowych lokomotywt
- ciśnienie przewodu głównego nominalnie 5 atm
na środku są 2 lampki z opisem sprężarki zielone/ zółte - są to kontrolki poziomu oleju w sprężarkach - palą się gdy sprężarka sie zatrzyma
wskaźniki
- amperomierz ładowania przetwornicy ( i tu są loki z przetwornicą dynamiczną i statyczną (cichą)
- voltomierz sieci trakcyjnej
- 2 amperomierze silników trakcyjnych (gdy włączymy wolną jazdę i steruje nami operator załadowni na pierwszej grupie mamy ok 200A)
Przepsy
Na szlaku jazda ciągniona do 40km/h pchana do 30 km/h
W stracji do 25km/h
Semafory
Ciekawostka - nie ma migających sygnałów
są powtarzacze z tabliczką K oznacza to że jeżeli pchamy skład i lokomotywą jesteśmy przy powtarzaczu z literką K to ostatni wagon (czyli czoło pociagu) jest przy semaforze do którego odnosi się powtarzacz widoczny z kabiny.
Na semaforach mamy sygnał czerwony,zielony, pomarańczowy, biały. Nie ma kombinacji dwóch kolorów (nie pamiętam jak na zastępczy się jedzie)
Jaco:
Ciekawostką na sieci KWB Konin są miejsca, gdzie jest zakaz używania sygnału Rp1 "Baczność". Przepis ten ma co najmniej 10 lat i nie ma nic wspólnego z aktualną dyskusją w sieci. Zauważyłem, że odpowiedni wskaźnik ustawiany był w okolicach lokalnych przejazdów i skupisk mieszkalnych.
@jarząbek019: czy w kabinach są świadectwa sprawności technicznej maszyn z numerem fabrycznym?
jarząbek019:
Wyjazd z cukrowni w kierunku wygody,przy cmentarzu, dzielnica łężyn, ograniczenie prędkości do 20 z tego samego powodu
matek123:
Niebieski przewód powietrzny jest od hamulca dodatkowego?
jarząbek019:
W niebieskim jest 8atm, w żółtym 5 do kipowania. Czerwony hamulec. Można zauważyć że nie jeden lok ma połączony niebieski z żółtym. Zdarza się tak że wagony nie chcą się zamknąć czy otworzyć, zamykanie, otwieranie jest na 5 atmosfera. Wtedy łączy się niebieski z żółtym i 8atm zamyka się wagony.
I dorzucam widok na loka troszkę z góry
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej