Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Porządki w PKP/EAOS_v1

(1/4) > >>

DzordZ:
Temat ten tworzę, aby zaprezentować postęp realizacji pomysłu wyrzucenia najgorszych tekstur w folderze pkp/eaos_v1.

Stworzyłem dwie listy wagonów do wyrzucenia. Pierwsza tyczy się bezwzględnie wagonów o teksturze w rozmiarze 512x256 px.

* 401W
* 401W-1
* 401W-2
* 401W-4
* 401W-LB
* 401W-PTKIGKZ1
* 401W-PTKIGKZ2
* 412W-1
* 412W-2
* 412W-3
* 412W-4
* 412W-CTL
* 412W-PCC
Druga lista reprezentuje węglarki, które nie przeszły wizualnej kontroli jakości.

* 401W-20
* 401W-21
* 401W-22
* 401W-23
* 401W-24
* 401W-38
* 401W-39
* 401W-48
* 401W-50
* 401W-533-7509-2
* 401W-55
* 401W-58
* 401W-60
* 401W-61
* 401W-62
* 401W-64
* 401W-67
* 401W-AXBENET1
* 401W-BALT1
* 401W-CTL1
* 401W-CTL3
* 401W-CTL5
* 401W-CTL7
* 401W-CTL8
* 401W-CTL9
* 401W-LWB
* 401W-NACCO1
* 401W-PCC3
* 401W-PCC5
* 401W-PKPCARGO
* 401W-PTK1
* 401W-RP2
* 401W-W2-N
* 401W-W6-N
* 401W-W7-N
* 401W-W8-N
* 412W-22
* 412W-30
* 412W-32
* 412W-34
* 412W-35
* 412W-36
* 412W-CTL1
* 412W-CTL2Załącznik "example1.jpg" - pokazuje przykładową teksturę, która nie przeszła próby kontroli wizualnej.
Pomimo pozbycia się tak dużej liczby, w folderach 408W_v1+412W_v1+EAOS_v1 zostaje 46 węglarek (oficjalny stan 18.07, od tego momentu na repozytorium jest już 10 węglarek pochodzących z moich tekstur, +tekstury wagonów typu 430W, 445W). Zostaję przy temacie EAOS+408+412, jako, że scenerie, które ugryzł ząb czasu, nie domagają również ze względu starych tekstur, a potrzebne są wagony dopasowane do konkretnego okresu, co eliminuje tekstury w niebieskim malowaniu PKP Cargo.
Załączniki "example2a" oraz "example2b" stanowią prosty przykład podmiany wagonów na scenerii (tutaj: podmienione w notatniku "z palca", na sztywno, wagon za wagon, na 4 tekstury występujące na scenerii, 3 znajdują się na dłuższej liście.
Ponieważ podmiana składów na scenerii "z palca" generuje błędy, pomyłki, a co najważniejsze: jest czasochłonna i nudna, zacząłem dziś podwaliny uniwersalnej aplikacji z interfejsem graficznym, służącym podmianie składów. Wykorzystane zostaną: JavaFX - UI, możliwości JDK >=1.8, Maven, kod znajdzie się na GitHub'ie. Na ten moment szacuję, że głównym trzonem interfejsu będą trzy kolumny: listy wagonów podmienianych (przed, po) oraz lista scenerii, dla których ma się dziać podmiana. Rozumiem, że z biegiem czasu będą pojawiać się kolejne funkcjonalności (np. checkbox, czy wagon x może być taki sam jak poprzedni, metody losowania, liczba tekstur na scenerii). Długo by wymieniać, a i tak pewnie kolejne rzeczy nadejdą. Sama aplikacja może się przydać w kolejnych iteracjach rozwoju SPS MaSzyna, gdzie konkretne modele i/lub tekstury zostaną usunięte/podmienione.

matek123:
Przydałyby się zdjęcia na tekstury prywaciarzy takich jak PCC Rail, PTKIGK ewentualnie dawne malowanie CTL. Likwidując te tekstury będziemy mieli lukę i nie będzie czego podpiąć do 3E PCC, albo 3E PTKiGK.

DzordZ:
Jeśli chodzi o CTL to z 9 wagonów zostają 2 w dawnym malowaniu z żółtą obwódką na górze i jeden szary, wynajem od ZOS Zvolen, w sumie nie jestem w stanie potwierdzić czy ten wagon to akurat 401W, ale został z racji dość dobrej tekstury).

MaciejM:
[głośno myślę] Podobny zabieg trzeba będzie zrobić z wagonami 1xxA_v1 [/głośno myślę]

kawup:
Kiedyś chciałem przenosić tex z eaos_v1 na poszczególne wagony. Może to bym zrealizował w końcu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod