Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Kryteria wykolejenia pojadów w Maszynie

(1/2) > >>

kevin.c:
Jakie są kryteria wykolejania się pojazdów w Maszynie?
Na linii 053 udało mi się wykoleić lokomotywę na krzyżownicy, wcześniej były podane S3 i S6, jechałem przepisowe 100km/h. Co poszło nie tak? Niestety nie mam twardych dowodów w logu...
Oglądałem potem tą krzyżownicę, tory są mocno pokrzywione (chyba nie przez mnie...).
To są atrakcje scenariusza, czy błędy w projekcie?

matek123:
W logu powinna być przyczyna wykolejenia.

Cookie:
A przypadkiem w WOS-ie nie było ograniczenia?

tmj:
Ogolnie wykolejenie nastepuje w dwoch przypadkach -- szerokosc toru nie pasuje do rozstawu kol (rzadko spotykane) lub przyspieszenie normalne pojazdu na luku przekracza dopuszczalna wartosc. Jesli tor jest "pokrzywiony" lub ma ustawiona wartosc DamageFlag to wykolejenie w takiej sytuacji jest bardziej prawdopodobne.

youBy:
Dopuszczalna wartość przyspieszenie bocznego na łuku odpowiada momentowi, w którym pojazd wywraca się na bok, gdy koła po jednej ze stron odrywają się od szyny. Krzywizna toru jest liczona na podstawie skrętu wózków.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod