Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Ortofotomapa w 3DS Max

<< < (2/3) > >>

carmel4a:
Będzie niedokładnie. Lepiej już wziąć (z Rainsted'a) (lub samemu pobrać) kafelki z Geoportalu i na plane nakładać, gdzie każdemu plane można dać dokładne wymiary. "Na oko" to krzywo wyjdzie.
Do Blendera jest addon do pobierania zwymiarowanych map. Nie wiem czy jest coś takiego do 3dsa.

matek123:
Kafelki bardzo ładnie się robi. Kopiuj wklej i leci się przebieg szlaku.

mejvist:
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :)

Czyli :
1.  Tworzymy plane o wymiarach takich jak "kafelek" pobrany przez Rainsted z Geoportalu
2. Mapujemy plane kafelkiem
3. Tworzymy następne plane i łączymy wierzchołkami/bokami z poprzednimi itp.

Będzie to dość mozolna praca, choć można by napisać odpowiedni skrypt - niestety ja tego nie potrafię...

matek123:
Ja zrobiłem tak. Duże kafelki na mapę 1000x1000m. Zrobiłem grupę 100 plane100x100m. Zgrupowałem te małe i po współrzędnych kopiowałem taką grupę o 1000m w górę i w prawo. Współrzędne wklepuj z klawiatury. później poszczególne kafelki rozgrupowywałem, układałem, ale najgorsze to położenie ładnie torów, żeby odpowiadały mapie i nie było krzywo położonych.

mejvist:
Oto co udało mi się zrobić :


Są to 4 plane 100m x 100m oteksturowane "kafelkami" z Rainsted. Jak dla mnie całość wygląda bardzo dobrze jak na 5 min pracy :)
Jedyną wadą jest to, że przy znacznym zbliżeniu widać łączenia "plejnów" Jakieś pomysły/sugestie ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod