Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ST44 Nowy model

(1/15) > >>

Piotr93:
Cześć, wiele osób pytało na forum, jak i na maszynowym fanpagu, "co z gagarem" otóż prace posuwają się w miarę mojego czasu. Ile zostało do dokończenia? Według szacunków patrząc teraz, niewiele ale jednak potrzeba czasu. Jednakże informuję "oczekiwaczy" że nie porzuciłem projektu.
Na wstępie mogę tylko powiedzieć że projekt nie upadnie i nie zostanie porzucony, jak poprzednik to zrobił.  Jedyna prośba do was, fotografować wszystkie lokomotywy ST44/M62 które się da, oczywiście nie tylko na tekstury ale również wymiary i zdjęcia poszczególnych obiektów do wymodelowania takich jak:
Reflektory w zmodernizowanych ST44/M62. Proszę oczekiwaczy o nie zasypywanie wątku śmieciami, gdyż wątek ma charakter informacyjny, gdzie będę przekazywał postępy prac.

Na wstępie mogę powiedzieć, że dysponuję dodatkowo 2 kabinami do lokomotyw, Są to kabina zmodernizowana ST44 w zakładach Pesa Bydgoszcz oraz kabina M62 sprzed modernizacji. Lecz niestety że były wykonane na powstający model, bodajże w 2010 roku lub wcześniej, będzie trzeba je dostosować do panujących standardów. Czyli pomoc przy kabinach mile widziana.

Model lokomotywy jest oczywiście nowy i wymiarowy, wózki lokomotywy zostały wykonane od nowa przez świetnego modelarza @Chrzan za co bardzo mu dziękuje.
Z czasem będą pojawiały się tutaj screeny z dalszych prac, oczekiwaczy proszę o nie zasypywanie pytaniami "kiedy będzie"


Zmiany:

--- Cytuj ---Ostatnim czasy @Stele poprawił wózek który wykonał @chrzan. Tekstura i wózek jest wykonany w jak najwyższej jakości (3D) zostały wykonane w programie, Substance Painter.
Dla ciekawskich wózek ma 24k poly.
--- Koniec cytatu ---

EDIT: 5.11.2018
Żeby nikt nie myślał że projekt przepadł, jestem na etapie wdrażania poprawek i jak dobrze pójdzie, pudło trafi do szerszej publiczności "deweloperskiej" potem do testów w szerszym gronie, już pod koniec listopada. Obecnie zostało do zrobienia takie rzeczy jak: ustawić pivoty, hierarchię, układ mapowania i inne.

DieselPower:
http://s8.flog.pl/media/foto/7188258_st441106.jpg

Ciekawe w którym końcówki są po tej samej stronie?

Jaco:
Reflektor po stronie maszynisty jest "kopią" tego po stronie pomocnika...

DzordZ:
Z tego co wiem, nigdzie nie było końcówek po tej samej stronie. Pytanie wywołało jednak pewną refleksję, niemniej:
ST44-1102, jako jedyna ma na jednym czole "zeza": http://rail.phototrans.eu/14,129130,0,_______________M62_ST44_1102.html
ST44 do numerów 10xx (najpewniej 107?, do ustalenia) mają puzon TE 3.53.050, wyższe numery - nie wiem, jaki konkretnie, ale bardzo możliwe, że identyczny do SM48. Co więcej, ST44 mają dwa typy zgarniaczy, ale Piotr o tym wie.

Jaco:
Końcówki na "garnkach" zawsze były na zewnątrz obudowy, a w maszynach z małymi reflektorami, końcówki montowano na przednim podeście niejako wewnętrznie.

EDIT: 06.11.2018
Niektóre wozy z małymi reflektorami nie miały żadnych "końcówek" np. M62 z Orlenu, czy M62M z RP (w obu przypadkach wybrane maszyny).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod