Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Budowanie Maszyny
Milek7:
--- Cytat: mrozigor w 11 Czerwca 2018, 07:52:15 ---Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?
Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'?
--- Koniec cytatu ---
O wersji t3d/tga mówiłem w kontekście assetów. Gotowe paczki mają tekstury dds i binarne modele, na svn do developowania są nieskompresowane tekstury w tga i tekstowe modele.
Na linux katalog z pythonem należy wygenerować ręcznie, np. dla wersji 64bit
--- Kod: ---virtualenv2 linuxpython64
source linuxpython64/bin/activate
pip2 install pillow
deactivate
--- Koniec kodu ---
mrozigor:
Dzięki piękne za wytłumaczenie wszystkiego :)
[EDIT]
Pytanie ogólne. Cały ekosystem Maszyny to kod źródłowy na GH, assety na innym repo + Rainsted (jako nieobowiązkowy launcher). Dobrze to rozumiem?
Druga sprawa - jest może gdzieś w backlogu proste zadanie, o niskim priorytecie, dzięki któremu mógłbym się zapoznać z kodem (przy okazji coś poprawiając/dodając)?
Milek7:
1. tak
2. nic konkretnego nie ma, ale możesz sobie coś znaleźć i poprawić ;)
możesz wpaść na #dev na mattermostowym czacie pogadać.
edit: zobacz do bugtrackera, może znajdziesz coś do roboty https://wiki.eu07.pl/flyspray/index.php?string=&project=3&do=index&advancedsearch=on&search_name=&type%5B%5D=&sev%5B%5D=&pri%5B%5D=&due%5B%5D=&reported%5B%5D=&cat%5B%5D=15&cat%5B%5D=27&cat%5B%5D=24&status%5B%5D=open&percent%5B%5D=&opened=&dev=&closed=&duedatefrom=&duedateto=&changedfrom=&changedto=&openedfrom=&openedto=&closedfrom=&closedto=
MR6:
Widać, że masz zajawke na dewelopera. Akurat osoby znające się w kodzie są u nas pilnie poszukiwane :).
mrozigor:
Dzięki za info. Może przetestuję się w czymś (wydaje się) łatwiejszym -> https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/124
Nawigacja
Idź do wersji pełnej