Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 SU45 - uszkodzenie lokomotywy

<< < (9/17) > >>

tmj:
Byc moze zamiast pilowac lokomotywe na maksymalnej pozycji nastawnika az sie zagotuje "zeby te 120 zlapac" maszynisci rozpedzali sie nieco rozsadniej, przerzucajac sie miedzy maksymalnymi obrotami i pozycja 10, przy ktorej lokomotywa nadal rozpedza sie (chociaz wolniej) ale przy okazji tez nieco sie chlodzi?

Osobna kwestia jest na ile w tej chwili wiernie odwzorowane sa takie rzeczy jak zdolnosc SU45 do osiagniecia w ogole tych teoretycznych 120 km/h z paroma wagonami na haku i czas jaki to zajmuje, bo np. na Calkowie 2 ciagnac 7-8 wagonow nie daje ona rady rozpedzic sie znaczaco powyzej setki.

Stele:
Włącz logowanie fizyki do dat i wstawiaj pliki dla tych przegrzanych spalinówek, bo nawet nie piszesz, który układ się gotuje.

W załączniku SU46 robiąca kółka po TD ze składem 800T na domyślnych chłodnicach. Jedyne co wykroczyło za zakres, to olej (87°C do normy 85°C) ale on nie ma termostatu. :P

szogun:
Nie da się osiągnąć bo sam przynajmniej mam takie wrażenie że maszynowe spal-ele są słabe względem realu. Szczególnie można odnieść takie wrażenie oglądając filmy Qryszaqa gdzie SU46 z załączonym ogrzewaniem całkiem żwawo buja się bez kręcenia kołem do końca. Musiałbym wygospodarować chwilę czasu i przejechać się, bo jednak diesel ma wysoką wydajność energetyczną a z tego co czytam to zachowuje się bardziej jak benzyna w MaSzynie. Może używacie źle jakiś skrótów i mieszacie w obiegach bo z mojego doświadczenia zagotować diesla na dużym obiegu to jest nie lada wyczyn. Autami ciężarowymi to trzeba parę dobrych kilometrów na pełnym bucie przejechać żeby się przynajmniej termostat otworzył, a pojemność układu chłodzenia w lokomotywie jest raczej wprost proporcjonalna do wielkości motoru.

EP08_015:

--- Cytuj ---bo nawet nie piszesz, który układ się gotuje.
--- Koniec cytatu ---

Obieg glowny wyjście z silnika. Jak odlaczy loka to natychmiast termometr tego drugiego układu wody osiąga w sekundach powyżej 90.

Co do mulowatosci dizli podobnie uwazam ze za wolno sie rozpedzaja.

bumer:
Moje aczkolwiek skromne doświadczenie mówi to samo. Miałem okazję raz na SU45 się przejechać na dłuższym odcinku i kilka razy SU46. Co prawda nie byłem na obu lokomotywach już z 10 lat ale pamiętam, że tam temperatura utrzymywała się max 85 stopni. Rozpędzanie pociągu odbywało się tylko do 10 pozycji czyli około 1250 obrotów. Nawet maszynista, który zjadł zęby na tych lokomotywach stwierdził, że nawet 13 pozycja nie poprawi osiągów bo czy na 10 czy 13 pozycji rozpędzi się tak samo. To samo tyczy się ST43 - tam wystarczy 16 pozycja i on sam sobie będzie się rozpędzał charakterystycznie bulgocząc. Co do osiągów SU45 czy SU46 w MaSzynie to rzeczywiście - osiągi trochę odbiegają. Oto przykład na odcinku Pieńsk - Lasów (160 km/h szlakowa) czyli SU46 rozpędza się na tak krótkim odcinku do 100 km/h:


A tu już wariactwo, 13 pozycja na SU46 (nic dziwnego, że w Węglińcu tylko dwie albo trzy sztuki zostały na chodzie):

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod