Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 SU45 - uszkodzenie lokomotywy

<< < (7/17) > >>

adamst:
Te 100 w przykładzie tmj to temperatura wirtualnego "bloku silnika" - służąca do grzania wody ;) , termostat na to nie reaguje, tylko na temperaturę wody - a ta, jak tmj napisał, była w normie.

tmj:
Mhm, dokladnie. Lampka sie w zwiazku z tym nie zapalila, chociaz nie mialem cierpliwosci testowac dluzej. Puscilem jeszcze sklad na Calkowie retro, SU45 + 4x bipa i zobacze jak sobie AI poradzi.

Stele:
Chłodnica oleju była skopana od miesiąca. Badanie przed i po korekcie. Pyrzyce-Chwarstnica 911T brutta.

EU40:
A oto moje spostrzeżenia i zarazem wnioski. Ustawienia wskaźnika temperatury oleju pokazują bzdury. Przykład. Jechałem dziś SU45 na całkowiev2 pospieszny (zamiana z SU46). Załączyłem ogrzewanie po czym po szlakowych 70-60km/h, nie przekraczałem 1000obrotów. Temperatura utrzymywała się w granicach 60-70 stopni. Przy zmianie prędkości drogowej do 120km/h, dałem porządnie w palnik do ostatniej pozycji i rozpędziłem pociąg do 100km/h. Obroty 1400. Jak złapałem temperaturę 80 stopni, wyłączyłem nastawnik na 0 i jechałem na jałowym. Co ciekawe temperatura oleju wzrastała do 85 stopni. Nagle zapaliła się kontrolka awarii lokomotywy! Na próbę spróbowałem rozruchu i dało się jechać. Mimo wszystko, coś jest chyba nie tak
 Od czego ten wzrost temperatury? Chyba nie od ogrzewania..

tmj:
Wez poprawione .fiz do SU45 z repo, jak pisze Stele byl tam skopany parametr wymiany ciepla oleju.

Temperatura oleju to w uproszczeniu wypadkowa temperatur bloku silnika i ukladu chlodzenia.

Tak na marginesie, to przy biezacym .fiz i exe zalaczenie ogrzewania w SU45 oznacza ze silnik ma wymuszana prace na poziomie co najmniej ~1100 obr/min wiec tak, bedzie to mialo jakis wplyw na wzrost temperatur.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod