Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 ZWROTNICE

<< < (2/2)

Ural:
Dzięki za pomoc!!! Ponawiam jednak pytanie, jak napisać tor flex?

jaras:
Witam.

Nie wydaje mi się, żeby w połączeniu dowolnych torów z sobą był jakikolwiek inny problem, niż tylko zgodność współrzędnych końców ze współrzędnymi końców sąsiadującyh torów ORAZ zgodność wektorów na jego końcach z wektorami na końcach ich sąsiadów. Niezgodność może spowodować "null track" i wywalenie się symka.

Flex, jest to, w wymienionych przeze mnie przedmówców narzędziach (oraz w programie Jet 1.0 beta, który opisałem tutaj), krótki tor służący do połączenia z sobą dwóch innych, których nie da się połączyć zwykłym torem prostym lub łukowym. A w myśl "napisania" go (np. w Notaniku - czyli pod względem składni wpisu) nie różni się on niczym od innych torów.

Jak taki "napisać"... hmmm... nie wiem. Popatrz jeszcze raz do Scenery.doc.

Pozdrawiam serdecznie.

Ural:
Zdobłem javę i jet działa. Jak się w nim robi flex?

Szczęśliwemu znawcy odpowiedzi serdeczne "Thanks from the mountain" :) !

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod