Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
ZWROTNICE
Ural:
Dzięki za pomoc!!! Ponawiam jednak pytanie, jak napisać tor flex?
jaras:
Witam.
Nie wydaje mi się, żeby w połączeniu dowolnych torów z sobą był jakikolwiek inny problem, niż tylko zgodność współrzędnych końców ze współrzędnymi końców sąsiadującyh torów ORAZ zgodność wektorów na jego końcach z wektorami na końcach ich sąsiadów. Niezgodność może spowodować "null track" i wywalenie się symka.
Flex, jest to, w wymienionych przeze mnie przedmówców narzędziach (oraz w programie Jet 1.0 beta, który opisałem tutaj), krótki tor służący do połączenia z sobą dwóch innych, których nie da się połączyć zwykłym torem prostym lub łukowym. A w myśl "napisania" go (np. w Notaniku - czyli pod względem składni wpisu) nie różni się on niczym od innych torów.
Jak taki "napisać"... hmmm... nie wiem. Popatrz jeszcze raz do Scenery.doc.
Pozdrawiam serdecznie.
Ural:
Zdobłem javę i jet działa. Jak się w nim robi flex?
Szczęśliwemu znawcy odpowiedzi serdeczne "Thanks from the mountain" :) !
Nawigacja
Idź do wersji pełnej