Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Projekt Zabrzegi
tommik:
--- Cytat: "Mateu" ---
--- Cytat: "tommik" ---
--- Cytat: "KURS90" ---(...)Czy to prawda, że na nowym exe fps ma nie być zależne od długości trasy ??
--- Koniec cytatu ---
W obecnie testowanym exe wielkość trasy także nie ma wpływu na fps.
Quark-t: Proszę uprzejmie o poprawienie tej wiadomości, bo przynajmniej dla mnie jest ona kompletnie niezrozumiała. Co to znaczy, że _także nie ma wpływu na fps_? Wniosek z tego, że w poprzedniej (czyli obecnej) wersji było tak samo, a imho małe trasy codzą lepiej od dużych, nie tylko ze względu na mniejszą liczbę taboru, ale może się mylę... (ech, sesja...)
--- Koniec cytatu ---
No wlasnie chcialem na to odpowiedziec... Dlugosc trasy ma kolosalny wplyw na fps....
--- Koniec cytatu ---
No to ja może wrócę domojego posta.
Wiadomość zmieniałem i zapomniałem usunąć słowa "także", a nie chciałem poprawiać jej drugi raz - myślałem, że się nikt nie przyczepi.
A co do samej treści to wziąłem ją stąd:
--- Cytat: "Bart" ---(...)Długość trasy w obecnie testowanym exe nie ma wpływu na FPS(...)
--- Koniec cytatu ---
Tak czy owak sory za zamieszanie, jakie zrobiło słowo "także".
KURS90:
Znalazłem sposób, żeby choć trochę podnieść fps. Podejrzałem to na trasie Moczniki. Jak mówiłem trasa składa się z lini lokalnej i magistrali na którą będzie można wjechać z dwóch stron. Dlatego podzielę trasę na moduły (osobne scm z terenem, trakcją i obiektami) i nie będą się ładować elementy po których w danej misji nie będziemy jechać. Np. mamy misję po magistrali to wcale nie musi się ładować trasa lokalna. Cudów to nie zdziała, ale choć trochę pomoże przy FPS
KURS90:
Z powodu nieustannych błędów w gmaxie, i trudności w pisaniu tras w tym czymś rozpocząłem prace od nowa, tym razem w 3ds.
Zrobiłem na razie magistralę z rozjazdami r=1200, łukami r>1500. Ma ona 33 km, na razie są na niej stacje i 6 km odcinek czterostawnej SBL. Teraz na warsztacie robię linię lokalną o Vmax 60-80 km/h. początkowo będzie miała ona trzystawną SBL, a potem zwykłe półsamoczynne semafory tylko na stacjach. Ponadto jest już prawie gotowa główna stacja (nie wszystkie semafory są podpięte) i oczywiście brak jeszcze terenu i trakcji.
Poniżej prezentuję kilka screenów, wiem, że na razie mało, ale najpierw chcę się uporać z układem torowym całości
http://internova.org.pl/~wawrzek/Maszyna/Zabrzegi
Bart:
--- Cytat: "Bart" ---
(...)Długość trasy w obecnie testowanym exe nie ma wpływu na FPS(...)
--- Koniec cytatu ---
Zależy jak na to patrzeć: bo jesli mamy jeden tor o dł 100m to taka "trasa" ma nawet i 500FPS, ale na dużych sceneriach (vide Lublin) - taa :] ciągle tworzony (nie zaprzestałem:)) mam jak na dłoni że FPS spada przy centrum do 10 :/ a po czym na szlaku wzrasta do 40 i więcej.
Co do zarzutów że symek wyświetla w nieskączoność. Przepraszam ze w tym temacie, ale zostało to tu poruszone. Quark-t czy jesteś tego pewny? kiedyś wydaje mi sie że zmieniłem na max dist wszystko na 1200m i różnicy w FPS nie widziałem (góra 2FPS na Twojej trasie, ale może mi sie wydaje:)). Znacznie wiecej dało 800m.
Czemu twierdze że nie przyspiesza? Ano dlatego że wszystkie modele jakie są (sprawdzcie w plikach t3d) mają standardowo wpisane
--- Kod: ---MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
--- Koniec kodu ---
...a to nie pozwoli wyświetlić obiektu dalej niż 1000m :>
Nawigacja
Idź do wersji pełnej