Symulator EU07 (i nie tylko) > Baza infrastruktury

 Modyfikacja modelu wasyl/blok1

(1/1)

joey:
Wersja TGA/T3D: http://eu07.pl/userfiles/20736/blok.zip

Archiwum zawiera zmodyfikowane pliki modelu i tekstury bloku stworzonego oryginalnie przez wasyla do scenerii Bochnia-Brzesko Okocim. Pomimo modyfikacji bryła zachowała swój pierwotny kształt, zmieniło się  jednak mapowanie - obecnie budynek ma 5 kondygnacji, oryginalnie 4 (co dawało 3,75 m na kondygnację!), dach mapowany jest osobną teksturą. Od podstaw stworzone zostało nocne oświetlenie okien, załączane w trzech fazach zależnych od współczynnika oświetlenia scenerii (od exe 171222, dzięki tmj). Tekstura została wymieniona na nową, lepszej jakości, z obsługą odbić otoczenia (od exe 170810).

Autor oryginalnego modelu:wasylAutor zdjęcia i tekstury oraz modyfikacji modelu:joey
Zawatrość archiwum:

./info.txtTen plik./models/bochnia/blok1.t3dZmodyfikowany plik modelu./models/wasyl/blok1.t3dZmodyfikowany plik modelu - duplikat dla zachowania kompatyblilności./scenery/bochnia/blok1.incZmodyfikowany plik include./scenery/wasyl/blok1.incZmodyfikowany plik include z innymi progami załączenia oświetlenia niż w powyzszym - duplikat dla zachowania kompatyblilności./textures/bochnia/okno.matPlik mat./textures/bochnia/okno.tgaNowa tekstura bloku./textures/bochnia/okno_normal.tgaTekstura dodatkowa, do obsługi odbić otoczenia
Należy usunąć stare pliki e3d.

joey, grudzień 2017 - styczeń 2018

Dodano do repo, rev. 2194, joey.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod