Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
[model] Drzwi i światła
(1/1)
hunter:
Witam.
Przy tworzeniu modelu napotkałem problem. Oznaczyłem drzwi nazwami: "Door01, Door02, (...)". Kiedy je otwieram, one zamiast przesuwać się na boki, wciągają się do środka :( Czy da się to jakoś naprawić?
Odnośnie świateł: jak one nazywają się w modelu jako:
- zapalony lewy,
- zapalony prawy,
- zapalony górny,
- czerwony lewy,
- czerwony prawy.
I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
Pozdrawiam!
Piotrek:
Jeżeli chodzi o drzwi, to spróbuj pokombinować z pivotami - raczej pomoże.
Winger:
--- Cytat: "sq1mhv" ---Witam.
Przy tworzeniu modelu napotkałem problem. Oznaczyłem drzwi nazwami: "Door01, Door02, (...)". Kiedy je otwieram, one zamiast przesuwać się na boki, wciągają się do środka :( Czy da się to jakoś naprawić?
--- Koniec cytatu ---
To kwestia pivotow w 3dsmaxie. One decyduja w jakich plaszczyznach porusza sie model przy animacji.
--- Cytuj ---Odnośnie świateł: jak one nazywają się w modelu jako:
--- Koniec cytatu ---
Tutaj nie wiem czy cos sie nie zmienilo w najnowszych zrodlach, sprawdze pozniej.
--- Cytuj ---I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
--- Koniec cytatu ---
Nie da sie.
youBy:
--- Cytat: "Winger" ---
--- Cytuj ---I jeszcze jedno: w "przedsionku" zrobiłem sobie światełko z brzęczykiem. Jak zrobić, żeby po wciśnięciu sygnału odjazdu on się zaświecił? Niestety, w FAQ nigdzie tego nie ma.
--- Koniec cytatu ---
Nie da sie.
--- Koniec cytatu ---
jak sie chce to się da. do lampki sygnalizującej brzęczyk w kabinie dodajesz, np. "attach", lampki w przedsionkach. zgaszone do zgaszonego, zapalone do zapalonego i będzie dobrze
Nawigacja
Idź do wersji pełnej