Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 MD Zajączkowo

<< < (18/24) > >>

Dróżnik Wiór:
Można i tak zrobić, by AI miało czym się bawić, poza 544, bo nie mam wzorca do pokolorowania go tak, jak wyglądał.  Kolejność prac u mnie to i tak wpierw zrobienie ich w stanie dobrym, jako baza do przemiany we wrak. Powybijanie okien, zabrudzenia i wszystko inne, robiłbym i tak w drugiej kolejności. U mnie mają już zmienione 3d, i tak potrzebowałbym tego do prac, mają inną kabinę widoczną z zewnątrz, zabrudzony wózek, i coś tam jeszcze też dostaną o innej bardziej zardzewiałej tonacji. Na modyfikację będę czekał, do tego czasu po prostu będę nad nimi pracował. Z resztą nim je zrobię do końca, to i tak potrwa trochę czasu. Najwyżej będę się o pewne sprawy dobijał.
 
A te zdjęcia z WRP znam, widziałem je i są inspiracją do zabrania się za właśnie te pojazdy. Zdjęcia są kolorowe, co pozwala mi dobrać zbliżone barwy. Niestety za młody jestem, by pamiętać ich kolory, gdy jeszcze jeździły...

matek123:
W beta chyba już ostateczna wersja pudeł.

Dróżnik Wiór:
O wersjach SN61 dla AI wspomnieć mi wypadnie później, na razie w ich kwestii mogę napisać, że mają gotowe tekstury. Plan na nie realizowany będzie w drugiej kolejności.
Powstają obecnie tekstury złomków, a matek123 walczy z modelem i wybebesza go profesjonalnie. Namalowanie tego wszystkiego jest dość czasochłonne, pojazdy mają powycinane elementy, wybite okna itd. Mają też stosownie do swojego stopnia rozkładu opróżnione puste i zniszczone wnętrza. Przydaje się tu możliwość podpinania dla każdego pojazdu osobnego wnętrza. Każdy ma różny stopień jego dewastacji. Z pięciu złomków do zrobienia zostały mi dwa. Tymczasem, by uwiarygodnić ten wpis poniżej SN61-520 i jego wnętrze (pojazd jeszcze zapięty na zwykłym modelu ganza).

Dróżnik Wiór:
Po tym, kiedy prace nad modelem ganza dobiegną końca, na wirtualnym wehikule czasu nastawię datę 1989. Wybiorę się wtedy na podróż pociągiem ekspresowym, o nowym wówczas schemacie malowania, jaki dostawały wagony kursujące w niektórych pociągach. Było to malowanie tzw. "przejściowe", czyli wagon był oliwkowy, ale z szerokim kremowym pasem pod oknami Sama malatura weszła do użytku w roku 1988, i jako pierwsze dostały taką wagony kursujące po CMK. Dostawy takich wagonów na stację Gdynia rozpoczęły się właśnie w roku 1989, a trafiły one do obsługi pociągu Neptun, Kaszub i Pomorzanin.
Składem takiego pociągu właśnie się zajmuję. W załączeniu zdjęcie stanu prac, czyli dwie jedynki i zdjęcie wzorzec według którego maluję te wagony. Na załączniku jedynki są jeszcze do lekkich poprawek, na chwilę obecną już dokonanych. Jest też jeden wagon drugiej klasy, jeszcze nie gotowy. Do kompletu dostanie drugi, z białym pasem zachodzącym na ściany czołowe. W planie jest też nieodłączny w pociągach ekspresowych wagon z jakąś gastronomią w takim samym schemacie barw. Będzie to Bar Wars, z herbem Gdańska na burtach.
Podobno herb na gdyńskich wagonach zdarzał się częściej, ale zdjęcie takiego przypadku widziałem jedno, a był to wagon barowy. Dokleić coś takiego na np. jedną "jedynkę" mogę, ale jak nie mam zdjęcia, nie wiem czy warto przeskakiwać ponad to, z czego korzystam.

W ostatnim załączeniu zwykła ramka z datą rewizji jakiegoś wagonu. Mam pytanie, bo tworzę wagony nowe, i z lekkimi śladami przebytych kilometrów, by się od siebie różniły.
Nowe wagony miały podobno w tej ramce rok budowy? Jeśli tak, to wie ktoś, jak to wyglądało?

Preki:
Wagony pasażerskie w tym czasie nie miały malowanego logo PKP w tzw. "trumience", tylko zwyczajnie "P.K.P.". Do 2001 roku wyjątkiem w tej kwestii były zdaje się wagony Z1 Henschla i HCP.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod