Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
queuedEU:
To lecimy po staremu. Dojdzie kiedys mozliwosc definiowania pozycji dla modelu przygotowanego na kordynatach 000 to bede poprawial.
Stele:
W modelu oddzielnym zawsze origin ma być w miejscu czopu. Jak sobie to inaczej wyobrażasz? W końcu to środek symetrii wózka i jego oś obrotu. Jedynie w modelu wagonu robisz dodatkowy submodel przesuwający na pozycję czopy w wagonie.
Jedynki chyba na ujemnej, dwójki na dodatniej, ale dla pewności sobie coś zaimportuj na wzorzec. Tak samo z osiami obrotu, nazewnictwem światełek itp. Teoria, teorią a najlepiej mieć przykład przed oczami.
kawup:
Ja te wagony posiadam dorobiłem textures i jest dobrze:) Tylko niektóre archiwa miały błędy.
queuedEU:
No ja to w ficzerze mialem tak, ze modele np hasler, kubek w maxie robilo sie na 000 a w pliku konfiguracyjnym pojazdu byly podawane pozycje elementu dolaczanego. Tak sobie to wyobrazam :)
Stele:
No tu jedyna różnica, że zamiast transforma w konfigu, masz handlera w t3d. Dla renderera różnicy nie robi.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej