Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)

<< < (9/19) > >>

queuedEU:
To lecimy po staremu. Dojdzie kiedys mozliwosc definiowania pozycji dla modelu przygotowanego na kordynatach 000 to bede poprawial.

Stele:
W modelu oddzielnym zawsze origin ma być w miejscu czopu. Jak sobie to inaczej wyobrażasz? W końcu to środek symetrii wózka i jego oś obrotu. Jedynie w modelu wagonu robisz dodatkowy submodel przesuwający na pozycję czopy w wagonie.
Jedynki chyba na ujemnej, dwójki na dodatniej, ale dla pewności sobie coś zaimportuj na wzorzec. Tak samo z osiami obrotu, nazewnictwem światełek itp. Teoria, teorią a najlepiej mieć przykład przed oczami.

kawup:
Ja te wagony posiadam dorobiłem textures i jest dobrze:) Tylko niektóre archiwa miały błędy.

queuedEU:
No ja to w ficzerze mialem tak, ze modele np hasler, kubek w maxie robilo sie na 000 a w pliku konfiguracyjnym pojazdu byly podawane pozycje elementu dolaczanego. Tak sobie to wyobrazam :)

Stele:
No tu jedyna różnica, że zamiast transforma w konfigu, masz handlera w t3d. Dla renderera różnicy nie robi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod