Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstury 112a do dopracowania
Stele:
Paczka tekstur r4techa (chyba wszystkie jego) wygrzebana na dysku MK1991 z czasow gdy tylko Floyd zrobil pierwotny uklad i zaraz mialo wyjsc. Trzeba doszlifowac, dodac zmiany, nowe elementy, wymazac okna itd.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-r4tech_112a.7z
Kto sie czuje na silach, moze pojedynczo wykanczac i dawac do testow. Postaram sie przygotowac cztery warianty wnetrz do 112a by do wszystkiego cos pasowalo.
ab9nou010-5 @Piotr93
ab9nou009-7 @Joachimowicz
a9ouy173-3 @Piotr93
a9ou182-4 @Joachimowicz
a9nouz686-6 @DieselPower
a9nou646-0 @DieselPower
Piotr93:
Z chęcią na dniach skleję ab9nou010-5 oraz multimedialny a9ouy173-3.
Joachimowicz:
Jeśli można, to przygarnąłbym AB9nou009-7 i A9ou182-4
DieselPower:
To w takim razie wezmę te dwie pozostałe.
Stele:
Trzymajcie jakies wnetrze do 112a. Nawiewka z niskimi oknami i bugami. Lapcie i nie chce slyszec wymowek, ze okna niewymazane, bo nie mam wnetrza na 9 przedzialow. ;) Jakby ktos byl tak mily i spreparowal warstwe farbujaca wszystkie listwy itp. na teksturze pod rozne repainty, bylbym bardzo wdzieczny.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-112a_niedorobiony.7z
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej