Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (15/765) > >>

Milek7:
jeszcze strzał w ciemno: jak masz więcej niż 2GiB ramu to sprawdź najnowszy build.

ST44-003:
Mnie brakuje biblioteki: OpenAL32.dll. @Milek, help ;).
Dobra, mam. Ale jak to jest, że ładując exe @Milka mam cienie od @tmj? Coś skopałem?

Milek7:
nie, ze względu na duże zmiany w rendererze nie udało mi się zmergować shaderów. ostatnie buildy zawierają nieshaderowy renderer tmj.
shadery spróbuję zmergować jak będę miał trochę czasu

a liby to są w paczce libs32/64 w wątku z ogłoszeniami

mareczek:
@Milek: misja baltyk_en57 nawet nie załadowała się do końca, a baltyk_zima przy wyłączaniu wyleciał

Crash dumpy odpowiednio dla pierwszego i drugiego przypadku.

Jeszcze jedno mi się rzuciło, nie wiem czy celowe. Będąc daną odległość od pojazdu (EU07) na widoku zewnętrznym, w AI wyłącza się przetwornica, natomiast "podlatując" do lokomotywy na odległość do 50-100 metrów (?) przetwornica się załącza.

CX MANIAK:
  Uruchomiłem z niewielkimi problemami obydwa exe-ki. @Milek, na twoim znalazłem niepoprawne pozycjonowanie dźwięku pomiędzy kanałem lewym a prawym, względem orientacji kamery. Dla przykładu: Jadący pociąg z naszej lewej słyszymy po lewej stronie, ale gdy obrócimy się o 180 stopni, dźwięk nadal słyszalny jest z tego samego lewego kanału audio. Poza tym przepalone odbicia na teksturach. I tradycyjnie niepoprawnie działa ET41, nie da się tym jechać. Na exe Tmj wszystko jest ok.
Edit: W ET22 V2 nie podnoszą się patyki, nawet AI nie jest w stanie nic poradzić....
Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod