Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (727/765) > >>

mareczek:

--- Cytat: tmj w 24 Marca 2021, 21:47:18 ----- stopien wyciszenia dzwieku przy zalaczonej pauzie moze byc konfigurowany wpisem w .ini sound.volume.paused X gdzie X jest wartoscia w przedziale 0-1

--- Koniec cytatu ---
Czy 0, czy 1, zawsze zostaje pełna głośność.

Stele:
Z impulsa:
Po zamknięciu drzwi pojawia się podpowiedź  "załączyć sygnał odjazdu". Chodzi o buczek? Tu jest w automacie. Znika jak ruszymy.
Podpowiedź "załączyć oświetlenie pociągu" zazielenia się tylko jak trzymamy guzik. Nie gaśnie, mimo że przedziały są oświetlone.
Po wystąpieniu poślizgu pojawia się komunikat "załączyć piaskowanie", tylko automat odwala tą robotę. Nie gaśnie po zniwelowaniu poślizgu.

Brak sterowania programatorem pantografów z kabiny. Działają tylko zawory z maszynowni na obsadzony człon.

Podpowiedź "Ustawić kurek trójdrogowy w pozycji napełniania cylindrów pantografów" powinien mówić o zbiorniku a nie cylindrach.

youBy:
Z piaskowaniem to już kiedyś pisałem, że powinno być tylko przy (nagłe && poniżej 40 km/h). Nie było tego zrobionego?

tmj:

--- Cytat: Stele w 27 Marca 2021, 16:03:02 ---Podpowiedź "Ustawić kurek trójdrogowy w pozycji napełniania cylindrów pantografów" powinien mówić o zbiorniku a nie cylindrach.

--- Koniec cytatu ---
Jesli dobrze zrozumialem opis ukladu, to w siudemce nie ma czegos takiego jak zbiornik pantografow:

--- Cytuj ---W przypadku, gdy zbiorniki główne są opróżnione, albo w układzie pneumatycznym panuje zbyt niskie ciśnienie, by zasilić zbiornik rozrządu wymaganym ciśnieniem roboczym (min. 4,5 bar) i podnieść odbieraki prądu (przy opuszczonych odbierakach nie załączy się sprężarka główna, gdyż przetwornice nie są zasilane napięciem sieciowym) w układ pneumatyczny rozrządu jest włączona sprężarka pomocnicza (pantografów). Po ręcznym przełączeniu kurka trójdrogowego i załączeniu sprężarki nabija ona powietrze do cylindrów pantografów do wartości 4,8 bara, po czym wyłącznik ciśnieniowy przerywa jej pracę.
--- Koniec cytatu ---
... a ze u nas wszystko jest siudemka, wiec teges. Chyba, ze to opis jest z dolnej czesci plecow i sprezarka pomocnicza zasila zbiornik rozrzadu, a nie bezposrednio do rurki?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana czlonu przez wirtualnego mechanika powinna prowadzic do obsadzonej kabiny, a nie konczyc sie potencjalnie w srodkowym przedziale

- poprawka, tryb rozlaczania pojazdow powinien byc bardziej uzytnikodporny

- poprawka, symulator nie domaga sie recznego zalaczania automatycznego sygnalu odjazdu

- poprawka, wybierak pantografow obsluguje pantografy zgodnie z teoria

- poprawka, przelaczniki tempomatu sa bardziej swiadome stanu tempomatu

- poprawka, motion blur powinien byc malowany nieco mniej impresjonistyczny

- eksperymentalnie, dalszy ciag malowania nieba na niebiesko i inne kolory

QGforcing:
Na najnowszym exe 210330 przy zmianie kabiny w EZT wyrzuca symulator do pulpitu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod