Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Milek7:
a teraz nie testujcie builda tmj, tylko mój :P
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
aktualizacja dźwięków:
- aktualizacja stanu dźwięków tylko raz na klatkę
- zatrzymują się na pauzie
- doszło do ini:
--- Kod: ---soundstopmode queue/playstop/stop
--- Koniec kodu ---
decyduje ono o zachowaniu w przypadku zatrzymania dźwięków złożonych jeszcze w trakcie odtwadzania wstępu:
- queue: domyślne, odgrywa wstęp do końca i następnie odgrywa zakończenie
- playstop: natychmiastowo zatrzymuje wstęp i odgrywa zakończenie
- stop: natychmiastowo zatrzymuje dźwięk.
tmj:
--- Cytat: EP08_015 w 25 Sierpnia 2017, 21:54:26 ---Przy okazji przydala by sie mozliwosc obslugi kilku oddzielnych wyswietlaczy.
--- Koniec cytatu ---
Obsluga kilku wyswietlaczy jest mozliwa juz teraz -- dzielimy obszar tekstury na poszczegolne ekrany, i przypisujemy dany obszar do danego ekranu uzywajac wspolrzednych UV. A w skrypcie rysujemy zawartosc ich wszystkich. I juz.
(tworzenie osobnego watku dla kazdego ekranu byloby nierozsadne, biorac pod uwage ze w stanie obecnym nawet jeden potrafi przydusic slabsze komputery)
matek123:
Takie myk jest już w traxxie elektrycznym.
tmj:
Male uaktualnienie:
- poprawka, laczenie elementow scenerii w jedna calosc nie powinno gubic niektorych elementow (moglo to prowadzic do brakujacych kawalkow nasypow itp)
Balaclava:
Podoba mnie się to, nasypy które generuje edytor RSF są ładnie w całości posklejane, żadnych dziur nie ma :) Problem jest za to z torami, występuje odkąd przeniosłem swoją scenerię na 17.07. Ustawiałem semafory na elektrowni i musiałem poskracać tory, a one poznikały. Wyciąłem kilka torów cierpiących na tę przypadłość (załącznik). Są one widoczne w podglądzie terenu, ale nie sprawdzałem jeszcze, czy da się po nich jeździć.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej