Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Problemy modelarskie - Blender
Balaclava:
Postanowiłem nieco zwiększyć ilość detali w modelu nastawni LB. W efekcie powstała taka geometria (załącznik). Teraz mam problem: jak zmergować ze sobą płaszczyzny przedniej ściany, aby była ona jednym planem, ale z dziurami w miejscach okien i drzwi? Próbowałem zaznaczyć wszystkie płaszczyzny i wcisnąć "F" - ale blender nie potrafi z tym nic zrobić.
pat:
Ten zaznaczony plane musi mieć węzły które będą łączyć się z węzłami okien. Przykład w załączniku.
Balaclava:
OK. A jak obrócić face według jednej z jego krawędzi?
pat:
Zaznaczasz ta krawędź, wciskasz shift + S, i poprzez wybranie cursor to selected ustawiasz 3dcursor w lokalizacji tej krawedzi. Następnie wybierasz pivot point jako 3dcursor, czyli wybierasz wokół czego ma się obracać dany element - w tym przypadku wg. 3dcursora. Pomoc w załączniku.
Balaclava:
Jak wyzerować/zresetować transform w blenderze? Próbowałem się dowiedzieć, ale wszystkie znalezione metody zawodziły. Głównie przez to, że sobie z tym nie radzę moje modele kiszą się na dysku zamiast wylądować w teście.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej