Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problemy modelarskie - Blender

(1/3) > >>

Balaclava:
Postanowiłem nieco zwiększyć ilość detali w modelu nastawni LB. W efekcie powstała taka geometria (załącznik). Teraz mam problem: jak zmergować ze sobą płaszczyzny przedniej ściany, aby była ona jednym planem, ale z dziurami w miejscach okien i drzwi? Próbowałem zaznaczyć wszystkie płaszczyzny i wcisnąć "F" - ale blender nie potrafi z tym nic zrobić.

pat:
Ten zaznaczony plane musi mieć węzły które będą łączyć się z węzłami okien. Przykład w załączniku.

Balaclava:
OK. A jak obrócić face według jednej z jego krawędzi?

pat:
Zaznaczasz ta krawędź, wciskasz shift + S, i poprzez wybranie cursor to selected ustawiasz 3dcursor w lokalizacji tej krawedzi. Następnie wybierasz pivot point jako 3dcursor, czyli wybierasz wokół czego ma się obracać dany element - w tym przypadku wg. 3dcursora. Pomoc w załączniku.

Balaclava:
Jak wyzerować/zresetować transform w blenderze? Próbowałem się dowiedzieć, ale wszystkie znalezione metody zawodziły. Głównie przez to, że sobie z tym nie radzę moje modele kiszą się na dysku zamiast wylądować w teście.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod