Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Maszynowy Warsztat

<< < (4/30) > >>

DieselPower:
Mam jeden problem z 408W - z jednej strony czoło jest w porządku, drugie ma inny odcień. Po przejechaniu na drugą stronę TD jest na odwrót. Czy to będzie miało związek z oświetleniem? Jak przyłożę fragmenty boku do czoła to odcienie pasują. Czy można ustawić takie światło, żeby obiekty z każdej strony były oświetlone tak samo?

Semafor:
To wygląda po prostu jak pobrudzone. Podobne rzeczy widać nawet na ścianach bocznych na screenach. Tylko w mniejszym stopniu.

Krzysiek626:
To ma związek ze światłem. Ja gdzieś wstawiałem screeny jak można manipulować światłem na scenerii w zależności od czasu. Na C++ istnieje możliwość przesunięcia godziny co 5 minut. Jeśli na układzie masz jednakową barwę i odcień... to jest dobrze.

tmj:

--- Cytat: DieselPower w 20 Czerwca 2017, 19:39:02 ---Czy można ustawić takie światło, żeby obiekty z każdej strony były oświetlone tak samo?

--- Koniec cytatu ---
Na ta chwile nie -- swiatlo jest ustawiane na podstawie godziny i dnia roku zdefiniowanych w pliku .ini/.scn, i wspolrzednych geograficznych ktore sa obecnie na sztywno ustawione na wartosc odpowiadajaca centrum Polski. Ustawienie godziny na 12-13 i daty na czerwiec/lipiec ustawia slonce na tyle wysoko, ze swiatlo jest dosc jednolite, ale minimalne roznice ciagle beda obecne.

DieselPower:
Aktualnie pracuję nad EP07-1012 (a przy okazji lowpoly dla pozostałych budyni 4E). Zostało tylko wycięcie okien w pozostałych kabinach oraz dostosowanie tekstury wnętrza LP. Jeszce przydałoby się wymienić fotele na budyniowe, choć jak dla mnie do LP wystarczą te, co są.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod