Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Maszynowy Warsztat

<< < (29/30) > >>

DieselPower:
Obecnie prawie już ukończyłem prace nad 601W, do zrobienia została już tylko jedna tekstura. Z dostępnych elementów będzie można przygotować dowolny wariant 601W z prostą ścianą czołową.

W ramach wakacyjnej przerwy zabrałem się za zrobienie zachodniopomorskiego ED78 i 45WE KD. Na jesień planuję skończenie wagonu 434Z oraz bliźniaczych do niego zagranicznych wagonów serii Sgns. Pojawi się też cała rodzina wagonów 437W, planuję też zrobić nowy wózek 1XTa jeśli do momentu ich skończenia nikt takiego nie zrobi. Na koniec roku również pojawi się coś ciekawego, mogę powiedzieć tyle, że częściowo są powiązane z wagonami 437W.

Skoro jest jeszcze sporo czasu, to składam zamówienie na:
- 437Wc (długość (-14,40m-), rozstaw czopów 8,96m)
- 437Wd (długość (-14,40m-), rozstaw czopów 8,9m)

Wyciąg z NVR wskazuje, że odmiany 437Wc i 437Wd powstały tylko w wersji prototypowej i nikt ich nie zamówił. Poza tym ich długość nie pasuje do żadnego wagonu spotykanego w Polsce przed 2010 rokiem. Taką długość jedynie miały wagony 421V, które były talbotami z wózkami z rodziny Y25 opartymi o konstrukcję 24Ve. Żaden polski wagon z wózkami 1XTa nie miał długości ze zderzakami równej 14,40m, być może w tych prototypach przedłużono ramę z innego wagonu.

Aktualny ilostan wagonów z rodziny 437W według wyciągu z NVR:
- 437W: 457 sztuk
- 437Wa: 103 sztuk
- 437Wb: 79 sztuk
- 437Wc: 2 sztuki
- 437Wd: 1 sztuka
- razem 642 sztuki

W następnych latach z nowości może pojawią się Gondole albo E06A/B. Może też będą zrobione od nowa reedycje 408W/408Wb, 412W, 430W albo 430Wa.

Niedawno zostały ukończone dwa nowe warianty ED78, kolejne 31WEa i 45WE są w przygotowaniu.

W tym tygodniu zabrałem się za skończenie 437W i 434Z. W 437W do zrobienia są elementy na czole i pod spodem oraz nowe wózki. Do 434Z mam już gotową całą ramę, teraz czas na dodanie wszystkich niezbędnych detali.

Dzisiaj skończyłem prace nad nowym wózkiem 1XTa. Dzięki zaincludowaniu wielu parametrów wszystkie warianty wózka mają niewielką wagę i pasują do dowolnego taboru z 1XTa.

W ostatnim czasie został wydany zestaw wagonów 437W/437Wa/437Wb z nowymi wózkami 1XTa. A do testów trafił zestaw wagonów 425S, 426W i 426Za. Wagony 425S powstały na bazie platform 426Za, a wagony 426W głównie na bazie 421S. Już w 2019 roku nie było żadnego 421S, więc już dawno zostały przebudowane na 426Z lub zezłomowane.

Dzisiaj skończyłem modelowanie Sgnsa 434Z, teraz trzeba będzie go pomalować. A potem przygotuję też nowe kontenery i kilka innych popularnych Sgnsów np. DB, VTG, AAE itd.

Skończyłem prace nad 434Z i nowymi modelami kontenerów. Najpierw jeszcze skończę jedną małą rzecz, a potem zabieram się do kolejnych Sgnsów.

Wczoraj został skończony wagon serii Sgns681 produkcji Tatravagónka Poprad. Następne w przygotowaniu.

Dzisiaj doszedł wariant produkcji MSV Studenka oraz nowe modele cystern 20ft.

Tak prezentuje się nowy model wagonu serii Sgmmns190 należący do VTG. Te wagony oryginalnie miały długość 60‘, ale skrócono je do 40'.

DieselPower:
Aktualnie kontynuuję pracę nad przegubowymi platformami serii Sgg(m)rs(s). Aktualnie mam już gotową wersję o długości 90', jutro zabieram się za jej skrócenie do drugiego krótszego wariantu 80'. Mam też kilka gotowych rzeczy, które niedługo trafią do testów; w przyszłości pojawi się coś jeszcze ciekawszego.

Dzisiaj skończyłem robienie wersji 80', zostało tylko porobić tekstury i wszystko wyeksportować. Na screenie jest też zapowiedź zbliżających się nowości.

Maciek Kolejarz:
No, Bardotka :P Byleby miała kabinę, a nie jakieś konwerty z MSTS. Jak sytuacja z fotami na tekstury?

Reszty nie zgadłem, ni chcy mi się ;p

DieselPower:
Skończyłem wszystkie zaplanowane tekstury przegubów 80' i 90', do zrobienia zostały już tylko wózki, a reszta to już formalność.

Aktualnie pracuję nad cysternami opartymi o standardowe podwozie (-12,34m-) z wózkami 1XTa. Aktualnie gotowe są wagony 408R, 419Ra i 422R, w trakcie prac są 452R, a do zrobienia w kolejce czekają 402R, 418R i 406Ra/b. Prawdopodobnie kompletna paczka pojawi się pod koniec tego miesiąca. Na lato/jesień planuję drugą paczkę cystern z kolejnymi popularnymi typami.

DieselPower:
Przesyłam link do tabelki ze wszystkimi aktualnymi wariantami 406Rx:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1c6I51PdNK8P9fLpcfGw-YKvrxLwmb8tvUJQ7XIGLGlw/

Jakby coś było nie tak albo pomylone to pisać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod