Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Lowpoly

(1/3) > >>

tor424:
No to dobry wieczór, pytań kilka mam. Generalnie to do robienia kabin/wnętrz lowpoly lepszy będzie 3DS Max czy Blender/Gmax? Następnie to skąd taki  program pobrać wraz z potrzebnymi skryptami do tego? - Czy jednak zmuszony jestem kupić. Następne pytanie to czego bym potrzebował aby zrobić przykładowo lowpoly do ET22/21 jakich materiałów i skąd takowe wziąć? Jakieś linki do poradników które mogłyby pomóc? Jak na razie to chyba tyle z pytań. Moja wiedza w tych sprawach jest zerowa.

MR6:
https://youtu.be/Ay8FkPbqr18
https://youtu.be/JrELKq-XtCA
https://youtu.be/vlB4BedQcxQ
Nie ma za co.

jakol112:
Program 3ds max chyba będzie lepszy - za darmo dostaniesz go na stronie Autodesk. Na maxie oparte są również poradniki @Stele na Youtube (wpisz Antoni Sauren). Materiały są dostępne w Twojej paczce całościowej, jedynie o tekstury .tga i skrypty warto poprosić deweloperów. Jeśli ne masz zmysłu geometrycznego i wyobraźni przestrzennej polecam Ci zacząć od domków, infrastruktury aby nabrać wprawy i doświadczenia w batalii z wirtualnymi bryłkami.
P.S. ET21 ma lowpoly ;)

tor424:
Darmowa wersja to tylko na 30 dni z tego co widzę. Czy jednak źle patrzę?

Balaclava:
Do blendera chyba nie ma skryptu importu, tylko eksport. Może kiedyś spróbuję wyskrobać jakiś import.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod