Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo v2.0 - wersja beta do testów

<< < (149/177) > >>

Celu¶:
W okolicach 10 kilometra łuk pionowy wyszedł kanciasto.

matek123:
Celu¶, co to za wagon? Co¶ niedobrego z końcówkami się stało.

Celu¶:
Wina zał±czonego buforowania potrójnego, które powodowało mi takie migotanie tekstur. Z wył±czonym nie ma tego problemu.

Marconi:
W scenariuszu calkowo_v2_osoba_wil_dzien2.scn nie istnieje tor nowytor4179.

--- Cytuj ---trainset none nowytor4179 30.0 0.1
//$o -
node -1 0 WMB10-6457 dynamic pkp\wmb10_v1 wmb10-6457 wmb10 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 roboczy_rs-01 dynamic pkp\rs_v2 84513909651-3 412za_klonice 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

--- Koniec cytatu ---
Istnieje za to tor nowytor4179a.

jakisrandomowynoob:
Pierwszy i drugi most na linii Wili¶-Pomianki lubi sobie znikn±ć.

Na zdawczya_pus na terenie całej bazy wojskowej nie ma żadnych wagonów, mimo, że opis scenariusza każe jakie¶ zabrać.


Zał±cz errors.txt.


To problem jest chyba z modelem albo czym¶ z exe a niekoniecznie jakimi¶ błędami, które mog± wyskoczyć w errorsach jak chodzi o most. Z daleka most widać, ale jak jest się w takiej pozycji kamery jak na screenach, to po prostu znika. Na wszelki wypadek doł±czyłem do obu błędów, może się co¶ ciekawego znajdzie jednak odno¶nie tych mostów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomo¶ci

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

IdĽ do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod