Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
Antoni550:
Najpierw zrób oblot (zwrotnice ręczne) i poczekaj kilka minut.
Kogut:
Na repozytorium scenerii wgrałem zmiany opisów misji polegające na dodaniu do nich kategorii i numerów pociągów do nich, by ułatwić w przyszłości edytowanie tych rozkładów twórcom (nie wprowadziłem zmian do scenariuszy eszelonB, kopalniaA, kopalniaB, lotos, ltc-kruszywoB, zdawczyA_jar, zdawczyA_pus, zdawczyB_pom, ponieważ wymagałoby to przeszukiwania kilkudziesięciu rozkładów w celu znalezienia numerka albo przejechania każdego z tych scenariuszy). Porawiłem też czas przejazdu w rozkładzie dla pociągu TMS752411. https://eu07.pl/userfiles/27520/calkowo_v2-zmianyopisow.7z
mareczek:
Zaczęły pojawiać się niespójności w numerach kanałów radiowych w rozkładach, a tym co jest na wskaźnikach na gruncie. Np. w eszelonA mamy podany kanał R3 od mostu aż do Wilisia, a powinien być R6. Błąd ten dotyczy raczej nowszych misji, w starszych - pierwotnych - wygląda ok.
Do tego taka mała niespójność misyjno-regulaminowa. W misji eszelonA obsługujemy bocznicę do poligonu. Rozjazdy są przekładane ręcznie, czyli mamy klucze. I jak rozumiem, klucze pobieramy z Całkowa, a zdajemy w Wilisiu. W realu, klucze powinny wrócić tam skąd pobraliśmy, czyli po obsłudze bocznicy powinniśmy wrócić do Całkowa, zdać klucze i pojechać do Wilisia na odstawkę.
Analogicznie w eszelonB, tj. luzem Wiliś - Całkowo, pobieramy klucze z Całkowa i dopiero wtedy jedziemy na bocznicę po wagony.
PS. I przy rampie naszym sprzętom brakuje tekstur
Siecool:
Tak, też zauważyłem, że kanały się rozjechały. Zacząłem to poprawiać, pewnie przy jakiejś najbliższej okazji wrzucę na repo.
Co do kluczy masz rację, natomiast przyjąłem milczące założenie, że ustawiacz/manewrowy pobrał klucze w Wilisiu i przyszedł piechotą ;) To taki ukłon w stronę użytkowników, bo jazda do Wilisia po klucze, żeby potem wracać powodowałaby wydłużenie całej misji. Do Całkowa jeszcze gorzej. A wszakże to pilny pociąg jest...
mareczek:
Ekipę (rewident, ustawiacz i manewrowy) nie raz się wozi samochodami, więc można przyjąć taki przypadek :-)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej