Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo v2.0 - wersja beta do testów

<< < (89/177) > >>

Preki:
Rozumiem że wtedy tekstur wagonów PR nie było, ale teraz można było dostosować składy do obecnego taboru w symulatorze, chociaż i tak osobówka w całości na wagonach przedziałowych to nieco kosmos według mnie, jednak lepsze to niż przedpotopowy model bonanzy, trzeba tylko czekać na nową. Osobiście za każdym razem podmieniam w Rainstedzie tekstury wagonów, raz próbowałem nawet zrobić wszystko na modłę lat 2007-2008 ale tu z kolei infrastruktura by do tego pasowała jak pięść do nosa. Tak samo redukuję własnoręcznie ilość odstawionych lokomotyw w Janiszewie, zostawiając tylko te naprawdę strupiałe jako dekorację.

Z innej beczki: na przejeździe zaraz przed wiaduktem pod torami w Macierzewie wjechał mi pod pociąg autobus. W paru innych miejscach też zdarzały się samochody prześwitujące przez rogatki, niestety screenów nie mam bo na obecnym exe coś to nie idzie.

Zastanawia mnie też, dlaczego przy peronach wszędzie składy AI podciągają pod sam W4 i często jest to też wymagane od pociągu prowadzonego przez człowieka. W praktyce nie zawsze trzeba się tam zatrzymywać, nie ma sensu ciągnąć pojedynczym kiblem czy stonką z dwoma wagonami pod koniec peronu który ma długość 300 metrów. Chyba, że inaczej się nie da na chwilę obecną.

Miłosz Dorsz:

--- Cytat: Preki w 03 Kwietnia 2020, 16:17:20 ---Jednak lepsze to niż przedpotopowy model bonanzy, trzeba tylko czekać na nową.

--- Koniec cytatu ---
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29128.msg524384.html#msg524384

tmj:

--- Cytat: Preki w 03 Kwietnia 2020, 16:17:20 ---chociaż i tak osobówka w całości na wagonach przedziałowych to nieco kosmos według mnie
--- Koniec cytatu ---
Czemu? Jeszcze z dziesiec lat temu to bylo cos absolutnie normalnego. 111-ek natrzaskali prawie 3000 sztuk, w porownaniu z tym to raczej inne typy to stosunkowa rzadkosc.


--- Cytuj ---Zastanawia mnie też, dlaczego przy peronach wszędzie składy AI podciągają pod sam W4 i często jest to też wymagane od pociągu prowadzonego przez człowieka. W praktyce nie zawsze trzeba się tam zatrzymywać, nie ma sensu ciągnąć pojedynczym kiblem czy stonką z dwoma wagonami pod koniec peronu który ma długość 300 metrów. Chyba, że inaczej się nie da na chwilę obecną.
--- Koniec cytatu ---
Informacje dla AI okreslajace optymalny sposob zatrzymania sie na danym peronie podawane sa jako parametry komendy PassengerStopPoint:
https://rainsted.com/pl/Wersja/17.5.126#Teren:_pokazywanie_d.C5.82ugo.C5.9Bci_peronu_i_preferencji_zatrzymania

DzordZ:

--- Cytat: Miłosz Dorsz w 03 Kwietnia 2020, 11:03:59 ---
--- Cytuj ---Zrobiłbym też trochę porządek na torach dla trupów, pojawiło się parę modeli zdezelowanych lokomotyw wysokiej jakości, można też nimi zastąpić choćby ET40, które nijak mają się do maszynowych standardów.
--- Koniec cytatu ---
Ja połowę z tych trupów w ogóle bym wywalił stamtąd. Mam wrażenie, że taki natłok taboru strasznie obniża wydajność, do tego dochodzą jeżdżące dynamic'i i sam fakt, że Janiszew jest dużą stacją z wieloma obiektami. No i to wszystko sprawia że w Janiszewie mamy nieco ponad 20fps. :/

--- Koniec cytatu ---
Ja stoję po drugiej strony barykady i nie chcę, żeby Janiszew stał się pustynią.

Rudzik:
Ja to bym wsadził całkiem "zimną" SU45. Na jeden z porannych osobowych. Przygotowanie składu do drogi zajmuje ok 15 minut.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod