Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
M79r:
Poznań się nie śmieje jak na główny wjeżdżamy z 15 wagonowym składem TLK i ;)
Siecool:
Czyli rozumiem, że w ruchu pasażerskim niekoniecznie podaje się długość i masę składu, jak przy towarowych? Zastanawia mnie też jeszcze jedno - gdy pociąg na danej stacji przechodzi na inny skład np. po godzinie, to czy nadal konieczne jest podawanie całej analizy składu?
Wiggle:
To będę dalej podawał przykład jak jest w Poznaniu. A więc analizę z masą i długością podajemy jak mamy skład wagonowy np Kamienczyk, ale jak przechodzi na inny to oni wiedzą jak są przejścia składów zaplanowane i nie podaje się kolejny raz analizy. A jak są zaplanowane przejścia to nasz dyspozytor na płycie kontaktuje się z dyżurnym ruchu czy tez dyspozytorem telefonicznie. I np. przyjeżdżamy składem z Leszna to nam już dyżurny pod wjazdem mówi co będziemy robić ze składem.
Kermit:
Zespoly trakcyjne maja zalozone w SKRJ/SEPE masy prozny/ladowny (PWJ/ROJ) na sztywno.
youBy:
Wagony silnikowe również.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej