A misja wegiel-B? Według opisu, to właśnie na tej bocznicy ona się kończy.
WęgielB kończy się na punkcie zdawczo-odbiorczym, na sam teren elektrowni nie wjeżdżamy w żadnej misji.
Przejechałem dzisiaj misję na pospiesznym Wiliś - Janiszew. Sceneria jest niesamowita. Tego w MaSzynie brakowało - spalinowego klimatu. Dodam jeszcze swoją sugestię. Chodzi mi o wskaźnik W 27a czyli wskaźnik zmiany prędkości. Ja bym proponował jednak zastosowanie wskaźnika na czarnym tle. Chyba bardziej by pasowały do klimatu tej scenerii. Ale to jest tylko moja sugestia.
Oyginalnie były czarne, ale zmieniłem przy okazji zmiany rozporządzenia o ogólnych warunkach prowadzenia ruchu i Ir-1 ze 2 lata temu, żeby było w zgodzie z nowymi przepisami. Mogę zamienić na czarne na odc. Wiliś - Jarkawki, jak sugeruje to EP08_015.
@Stele: co do latarni dyskutowaliśmy kiedyś o tym w Wydziale Deweloperów i z tego co pamiętam konkluzję, lampy z tym błędem są w oryginalnej paczce całościowej. Przeglądając pliki scenerii znalazłem tylko jedną lampę nadpisywaną, ale zupełnie inną - z katalogu mlody. Potem to faktycznie zostało poprawione na repo, ale że nie było żadnego patcha od tego czasu, to korzystając z wersji z PC problem będzie.
@Smok E_ustachy: wertepy na odc. Jarkawki - Wiliś można dorobić. Generalnie idea była od początku taka, żeby ten odcinek był podupadły, miał niską szlakową i dużo ograniczeń (choć i tak podwyższyłem szlakową od Pomianek do 50 km/h). Co do podjazdu misja zdawczyB_pom to bodaj 25 węglarek z drewnem prowadzonych ST44 z Pomianek do Janiszewa i jakoś da się tam na starcie podjechać, choć nie wiem, czy w realu by to przeszło czy raczej gagar by się rozleciał. Fakt, brakuje misji w drugą stronę z jakimś cięższym składem, ale jest to w planach.
@Jaco: też bym wolał ładniejsze obiekty inżynieryjne, ale generalnie ja nie jestem autorem żadnego tylko wykorzystywałem istniejące modele, a darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby ;) Osobiście marzy mi się wiadukt kratownicowy łukowy z jazdą górą, coś jak obok Tlenia czy w Koronowie, ale niestety nie mamy żadnego takiego modelu.
@mareczek: trawa na odc. Wiliś - Jarkawki będzie dodawana, aczkolwiek tylko na powierzchniach płaskich i mało pochyłych, bo na ostrych stokach wygląda to słabo.
@łuki94: dobrze kombinujesz, Santok był jedną z inspiracji. Poza tym też wzorowałem się też na szlaku Bzowo-Goraj - Czarnków, a stacja Jarkawki ma układ wzorowany na Pruszczu-Bagienicy. Korzystałem też z innych realnych inspiracji dla różnych bocznic czy pojedynczych miejsc na scenerii.
@EU40: niekoniecznie dałeś ciała, tam jest jakiś głupi błąd, którego genezy nie znam do końca. Akurat na tej stacji nie zawsze załapuje W4, gdy semafor zostanie podany. Nie wiem, jakie jest źródło tego problemu, ale jak Ci nie zaskoczy rozkład to trzeba dać nawrotnik w tył, a potem w przód, żeby zresetować skanowanie torów i wtedy pójdzie.
@Warszawa Centralna: często gęsto są spore kępy zielska przy torach, więc nie wydaje mi się, aby był to jakiś większy problem. Generalnie niższe trawy zawsze są w rejonie przejazdów, wychodziłem z założenia, że jednak trójkąty widoczności się przydadzą.
@ST44-003: nie mam niestety źródeł tego Macierzewa, ale spojrzę jeszcze raz. Z tego co pamiętam tam są chyba skrzyżowania dróg zrobione, z którymi jest jakiś problem w exe, a ich wstawienie z poziomu 3ds Maxa jest niemożliwe.