Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Całkowo v2.0 - wersja beta do testów

<< < (43/177) > >>

tmj:

--- Cytat: Stele w 01 Marca 2018, 17:57:47 ---Kiedyś mówiłem, że musisz rozkłady dla składów startujących w polu ucinać. W między czasie weszła poprawka, że widząc W4 powinien sobie przewinąć rozkład do danej pozycji i można by wrócić do uniwersalnych. :P

--- Koniec cytatu ---
W konkursie na lopate miesiaca, ten ficzer zostal w miedzyczasie naprawiony, powinno sie wiec dac teraz z niego skorzystac.

karpil:
W wersji 18.05 brakuje części tekstur znaków drogowych (m.in. uwaga na drogę z pierwszeństwem, ostry zakręt, ograniczenie prędkości), czy w takim razie ponownie trzeba pobrać Całkowo v2.0?
Zauważyłem też dziwne zachowanie Autosanu H9, który porusza się z minimalną prędkością, powodując tym samym spore korki na drodze. Czy ktoś jeszcze zauważył coś takiego? Pozostałe pojazdy poruszają się prawidłowo.

tmj:
Zajrzyj do katalogu textures/znaki/ i zobacz, czy nie ma tam czasem plikow w wersji .tga o zerowej dlugosci. Jesli tak, usun je zostawiajac tylko pliki z rozszerzeniem .dds

Autosan ma nieco inny typ napedu od pozostalych pojazdow i przydalby mu sie przeglad futrzanego specjalisty.

karpil:
Pomogło, znaki wróciły, ale wciąż brakuje tekstur słupków drogowych.
A co do H9, to mam wrażenie, że problem pojawia się, kiedy zatrzyma się przed przejazdem, wcześniej jedzie w miarę normalnie, a dopiero po zatrzymaniu zwalnia do tempa spacerowego. Ale być może, że połączenie tego faktu z przejazdami jest zupełnie przypadkowe.

Stele:
Ruszać nie umie, bo boi się gaz wcisnąć nim sprzęgła nie puści do końca, a tego nie robi, bo za wolno się toczy i koło się zamyka. Będzie poprawka fiz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod