Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Gmax kilka pytań

<< < (2/3) > >>

AtapiCl:
No, a nie ma?

Sawi:
Tego nie wiem, to okrojona wersja 3dsa. Na mój rozum raczej przeniesienie modelu do maxa musi być nieco bardziej skomplikowane, bo jakby było takie proste, to byśmy mieli wysyp modeli. A póki co jedynie @szogun kilka przeniósł.

Stele:
Zawsze można trainzowy im>obj>max. Zazwyczaj nie ma z tym problemu, jak nie próbuje się unifikować normalnych przy konwersji.

Sawi:
Tą metodę znam i kilka modeli już tak przeniosłem. Problem w tym, że model, który chcę przenieść jest w gmaxie i miło by było poznać metodę by go przenieść.

Piotr93:
Piotrze, jeżeli dobrze zrozumiałem, to patrykos pisał o tym wczoraj na PTT: http://www.trainz.pl/_forum/viewtopic.php?p=163802#163802

--- Cytuj ---Osobiście korzystam z FFG (forward from Gmax). Zachowuje mapowanie i w znakomitej większości przypadków przeniesienie z gmaxa do 3dsa kończy się co najwyżej zmianą ścieżki docelowych tekstur. Do pobrania m.in. tutaj: http://www.flightsim.com/...uot-FFG-quot-).
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod