Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Zdjęcia ET22-910
jakubg1:
Nie może, kolega @PMT jest na forum Trainza zbanowany (permanentnie).
firleju:
--- Cytat: andru w 31 Grudnia 2016, 14:35:12 ---Coś nie za bardzo ci to wychodzi, najpierw poćwicz na czymś łatwiejszym. Co do zdjęć 910, kolega @PMT z forum PTT robił tego byka możesz go podpytać o fotki na trainz.pl
--- Koniec cytatu ---
Niech się chłopak wprawia. Po co zniechęcać od razu?
ST44-003:
Nie zniechęcać, ale podkreślić że zmierza w złym kierunku przy robieniu tekstur. Nie spasowane elementy, czołowy napis zachodzący na "platformę" pod gniazdami ukrotnienia (w przypadku 442) przeostrzone kolory. Generalnie taki poziom reprezentowaliśmy 15 lat temu w Paincie. W tym momencie też się zastanawiam jaką wersją Painta dysponuje kolega ;).
A tak na poważnie, musisz się jeszcze dużo nauczyć przy robieniu tekstur. Zacznij od najprostszych czyli EU07. Pasowanie boków, poprawne dobieranie jasności i kontrastów poprzez zabawę krzywymi, stempelkowanie i plastrowanie nierówności i wygładzanie zdjęć i krawędzi. Nie jest to trudne, ale wymaga praktyki. Nadzieję jak na razie dają EU07-038 i EP09-009. Ale 442 i 338 wyglądają (przepraszam za brutalność) ale wstrętnie i jakby robione w 256 kolorach. Przykro mi, takie nie przejdą.
Stele:
EU07 nie są najprostsze. Odezwij się do mnie, mam masę zdjęć wnętrz, budynków i infrastruktury do obróbki. :P
defiler:
Prosisz o materiał ET22-910 zapewne w unikatowym schemacie malowania. Mam sporo byków ale akurat tego numeru niestety nie. Tak więc za bardzo Ci w tej kwestii nie pomogę. Nie mniej jednak napiszę co myślę w formie OT.
Bardzo fajnie, że próbujesz stworzyć ciekawe tekstury. Już o tym pisałem - brakuje nam takich ludzi! Po screenach widać, że zawzięcie masz. Brakuje Ci jednak doświadczenia i podstawowej wiedzy, jak postępować przy obróbce zdjęć i przenoszeniu ich na teksturę. Świadczą o tym chociażby źle spasowane czoła, niewymazane poręcze i kolory. Polecam Ci przejrzeć forum, nie zajmie Ci to dużo czasu a jestem pewien, że dowiesz się sporo ciekawych rzeczy. Są tutaj różnego rodzaju instrukcje/poradniki. Gwarantuje Ci, ze po zapoznaniu się z ich treścią, Twoje kolejne tekstury będą coraz to lepsze. O ile oczywiście chcesz podnieść swoje umiejętności ;)
Jakiego programu graficznego używasz?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej