Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Lepsze światła

(1/2) > >>

kurak303E:
Czy jest jakiś sposó, aby reflektory lokomotywy (nie wyłączając en57) były widoczne z daleka? Mianowicie chodzi mi o okrągłe, bo kwadratowych od eu07 jest taki efekt. (Kto ma jakieś tekstury typu loka na zdjęciu?).

hejnal:
zdajsie że chodzi o to:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp11_on
Anim: false
Ambient: 100.0 100.0 100.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 200.0 200.0 200.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:

SelfIlum musi być true. Zmień to w t3d: HeadLamp11_on, HeadLamp12_on, HeadLamp13_on, HeadLamp21_on, HeadLamp22_on i HeadLamp23_on.

ET22_RULZ:

--- Cytat: "hejnal" ---zdajsie że chodzi o to:
[...]
Name: HeadLamp11_on
[..]
SelfIllum: true
--- Koniec cytatu ---

Raczej o to:
MaxDistance: 1000

Bart:
nic z tych rzeczy. To że widać je z daleka jest to za sprawą FreeSpota czyli kropki która pojawia się w odległości 50m od loka i powiększa sie w miare oddalania od niego. Poszukajcie Freespot w pliku t3d.

kurak303E:

--- Cytat: "Bart" ---nic z tych rzeczy. To że widać je z daleka jest to za sprawą FreeSpota czyli kropki która pojawia się w odległości 50m od loka i powiększa sie w miare oddalania od niego. Poszukajcie Freespot w pliku t3d.
--- Koniec cytatu ---

Ja mam ściągniętą łatkę  "Poprawiona testura EU07-307 i pliki *.t3d, *.mmd, *.chk dla ". Tego freespota mam szukać w pliku 303E, czy 303E-m. W 303E-m zxnalazłem niejaki freespot light ale nic w  303E.t3d.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod