Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Detale składni skryptów MaSzyny
HTD:
Tworzę właśnie parser scenerii i od razu optymalizuję go pod kątem wydajności, w związku z tym mam ważne pytanie: czy słowa kluczowe scenerii MUSZĄ mieć ściśle określoną wielkość liter?
Dla przykładowego obiektu "model":
--- Kod: ---node –1 0 none model 10 20 4 90 SS5zpcpbY.t3d A Lights 0 0 1 0 0 0 endmodel
--- Koniec kodu ---
Czy słowo "node" musi mieć zawsze wszystkie litery małe? Czy "Lights" musi mieć zawsze taką formę, nie muszę sprawdzać, czy przypadkiem nie jest tam "lights"?
Nie jestem pewien niektórych opcjonalnych parametrów obiektu "track":
* Overhead
* Angle1
* Angle2
* Fouling1
* Fouling2Czy są podawane tak samo jak przykładowo "event1", tzn:
--- Kod: ---overhead 1.0
--- Koniec kodu ---
Czy te nazwy powinny składać się z samych małych liter, tzn sprawdzam tylko czy jest "event1" a nie "Event1"?
Balaclava:
Taki wpis działa bez problemu:
--- Kod: ---Include koziol.inc 0 0 0 0 NONe EnD
--- Koniec kodu ---
Więc pewnie symek przepuszcza takiego stringa przez jakąś funkcję typu lowercase().
HTD:
Hm, ale to by znaczyło, że wielkość liter w nazwach też nie ma znaczenia, i przykładowo nazwa semafora "psiary_zagroda_a" jest tożsama z "Psiary_Zagroda_A", jest tak?
Tzn, czy mogę wszystkie tokeny przepuścić przez ToLower(), czy tylko wybrane?
Stele:
W nazwach typów eventów rozmiar ma znaczenie zdaje się. Najprościej będzie jak zobaczysz sobie w parserze, bo nikt ci na 100% tego nie powie.
HTD:
OK, sprawdzę sobie, na razie zostawiłem opcję w konfiguracji.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej