Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Uporządkowywanie struktury katalogowej

<< < (2/4) > >>

Krzysiek626:
To jest kolejny wątek o tym samym. Mnie już wydawało się, że zostały ustalone pewne zasady katalogowania.
trata ta ta tra ta ta
Jeśli ktoś zrobi szybciej niż te obiecane, to niech robi.

Mariusz1970:
W zasadzie, jesli zrobi sie zalozenia, ze z twojej kreciej roboty, powstanie katalog includow wraz z obrazkami i jesli ludzie beda z niego korzystac, to mozna by katalogowac dowolnie modele odpowiednio je grupujac tylko w programie czy bazie danych, a odwolania do nich nie ruszac. Wtedy zabawa z przesuwaniem plikow w sceneriach i odwolan do nich, bedzie zbedna. Mozna gdyby ktos chcial korzystac z innego narzedzia, zroboic eksport w jakiejs formie z twojego programu czy tam z Rainsteda.
Czyli beda dwie warstwy: wyzsza- uzytkownika z ladnie pogrupowanymi modelami, druga nizsza warstwa - odwalania do nich (smietnik).
Wiem, ze nie to chciales osiagnac, jednak uzytkownika interesowac bedzie, tylko ta warstwa wyzsza.

queuedEU:
Od tego postu nie mozesz wiecej pisac na tym forum, inaczej skonczy sie swiat i nie bedzie zasiegu.

Mariusz1970:
Ty to napisales do mnie, macieja czy co?

firleju:
Bardziej się rozbija o to, że plik może być w dowolny miejscu jeśli korzystamy z edytora, który ma oddzielne kategoryzowanie dodatkowów a osobno ścieżki do plików. Przecież każdy inc mógłby mieć w nagłówku słowo category, które określałoby w którym miejscu drzewka wyświetla się w edytorze. A gdzie plik leży fizycznie w strukturze katalogów na dysku jest drugorzędną sprawą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod