Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [TEX] - Podstawy tworzenia tekstur taboru

<< < (2/3) > >>

hanys:

--- Cytat: Maszynista KB6 w 13 Maja 2017, 15:55:26 ---Mam takie pytania:
1.Wyprostować należy wszystkie zdjęcia boków ?

--- Koniec cytatu ---
Tak, każde z osobna należy wyprostować.


--- Cytuj ---2.Czy każde zdjęcie zapisać, jeżeli tak to w jakim formacie ?
--- Koniec cytatu ---
Wystarczy w tym samym formacie co oryginał. np. JPEG


--- Cytuj ---3.Jak nałożyć te wyprostowane zdjęcia na tę teksture *tga
--- Koniec cytatu ---
Należy zaznaczyć dany fragment ze zdjęcia, który chcemy przenieść na teksturę za pomocą kopiuj wklej.


--- Cytuj ---4.Całość zapisać w *tga, czy w *dds ?
--- Koniec cytatu ---
Najpierw TGA. Zapis do formatu DDS robimy na samym końcu fazy robienia tekstury, czyli po skończeniu na gotowo danaje tekstury. Z mojej strony proponuję zapisywać do DDSów po pozytywnym przejściu testów.

Maszynista KB6:
@Patryk Farana, a jaki rozmiar musi mieć każde z wyprostowanych zdjęć ?

Stele:
Tranformacje soczewkowe i trapezowe nie są jakoś obciążające dla komputera, więc spokojnie można prostować w rozdzielczości źródłowej. Zapisywać polecam jednak w jakimś formacie bezstratnym, a najlepiej natywnym edytora xcf/psd i to w jednym pliku.

Maszynista KB6:
Poszedłem trochę dalej i kolejny problem:
1.Jak otworzyć teksturę EU07-1504, lub 1512 skoro jest w formacie *dds a ma być w *tga  ?

Sawi:
Należy pobrać paczkę z teksturami w wersji tga  http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26574.0.html Swoją drogą trzeba będzie pomyśleć nad zrobieniem aktualnej ze stanem repo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod