Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - konwersja na C++
tmj:
--- Cytat: mareczek w 17 Lipca 2017, 20:48:11 ---1) Nie działa podświetlenie zegarów. Zawsze działało pod ";", nawet w ini tak jest, a w kabinie bez zmian. Testowane na EU07
2) Powolutku idąc hamulcem w uderzeniowe, zanim przekręci się kran, powietrze już idzie w układ. Efekt może być taki że kran nawet nie drgnie, a przewód popełniamy.
--- Koniec cytatu ---
Wpis podswietlenia zmienil sie niedawno, przetestuj jesli moze na uaktualnionych .mmd zalaczonych do paczki patch 17.07, w tescie dodatkow. Punkt 2 jest poprawiony w nastepnym uaktualnieniu.
edit:
w dzisiejszym uaktualnieniu drobne poprawki,
- poprawka, animacja elementow kabiny powinna ponownie byc plynna
- poprawka, skalowanie rozblyskow nie powinno sie gubic w niektorych sytuacjach
(poza tym wersja 17.717 wyglada duzo lepiej jako kandydat dla paczki calosciowej ;p
EP08_015:
Ja mam pytanie odnośnie uniwersali. Wczesniej dlugosc przytrzymywania przycisku powodowalo stopniowa animacje. Teraz jest jakby stan on i off co w przypadku okna wygląda to na otwarte/zamknięte. Nie da się zrobić tej przysłowiowej szczelinki. Czy to już tak zostanie? A co do zmiany uniwersal3 na ten nowy wpis, to jak sobie popatrze na ilość plikow mmd do zmiany to az się odechciewa. Przydalby się automat. Nie można było zostawić kompatybilności wstecznej, co dla nowego taboru można by było wykorzystać jako dodatkowe oświetlenie czegostam np. rozkładu jazdy, a w starym taborze było by to używane do tego co obecnie?
Sawi:
Epek musimy przestać brnąc dalej w kolejne protezy, bo w końcu to się tak pokićka, że odkręcenie tego będzie wymagało sporo czasu.
EP08_015:
No ale do rozkładu jazdy nie mamy nic. Mamy rozkład albo jakiś dodatkowy ekran itd. Uniwersale mogly by mieć opcjonalnie podpięte lampki do każdego. Nie koniecznie używane. Jakies panele tablic kierunkowych itd. W zasadzie to poszerza się możliwości dzięki temu. A przy okazji w mało znaczącym taborze sluzylo by do zalaczenia tego osw przyrzadow tylko nastapila by zmiana klawisza.
Postuluje by do każdego uniwersalx dopisać stan lampki i-uniwersalx. Jeśli takowa lampke uzależnimy w chierarchi do lampki np. ws albo baterii, to jej stan będzie wyświetlany tylko jeśli lampka w chierarchi wyzsza będzie swiecic. Każdy taki bajerek jak dodatkowe uniwersale z lampka, umozliwia zrobienie bajerów w np. wnętrzach wagonow typu lampki do czytania itd... Zauwaz ze często używano lampki od drzwi kibelkowych a to wprowadzalo bałagan. Także i tu by zrobil się porządek dzięki temu rozwiązaniu.
tmj:
--- Cytat: EP08_015 w 21 Lipca 2017, 20:42:56 ---Ja mam pytanie odnośnie uniwersali. Wczesniej dlugosc przytrzymywania przycisku powodowalo stopniowa animacje. Teraz jest jakby stan on i off co w przypadku okna wygląda to na otwarte/zamknięte. Nie da się zrobić tej przysłowiowej szczelinki. Czy to już tak zostanie?
--- Koniec cytatu ---
Raczej tak, zakladam ze przeznaczeniem uniwersali sa elementy w stylu drzwi do szaf, drzwi miedzy przedzialami, generalnie rzeczy ktore dodaja troche 'smaku' ale bez koniecznosci manualnego ciagania mysza po ekranie gdy trzeba takie ustrojstwo otworzyc/zamknac.
Co do zmiany z uniwersal 3, to wszystkie .mmd mozna poprawic zwyklym jednorazowym "zastap w plikach" np uzywajac Notepad++ i zamieniajac "universal3" na "instrumentlight" Najnowsza paczka calosciowa ma juz .mmd dostosowane w ten sposob.
Podlaczanie lampek do universali nie bardzo mi sie usmiecha, bo to powoduje dokladnie ten sam balagan ktory staralem sie usunac -- przy takiej aranzacji ktos zrobi sobie oswietlenie rozkladu pod universal1, ktos inny pod 5, ktos inny pod 0 a uzytkownik ma wtedy pamietac/zgadywac co jest gdzie, gdy zamiast tego powinien byc po prostu dedykowany standardowy przycisk "oswietlenie rozkladu" i polaczona z nim lampka.
Tak czy owak, tymczasem male uaktualnienie:
- poprawka, animacje umieszczonej w scenerii odleglej obrotnicy nie powinny wysypywac symulatora
- poprawka, wykrywanie zdegenerowanych trojkatow geometrii powinno wychwytuwac teraz wszystkie przypadki
- eksperymentalne, zwiekszona nieco wielkosc odleglych punktow swietlnych
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej