Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (618/637) > >>

EP08_015:
To ja poprosze lampke os wyl szyb 3 wagonu pod sn61. Obecnie mamy 2. A klucz rozrzadu w ep08-001 mam w swojej kabinie. Po ewentualnym wprowadzeniu mozna uruchomic.

DjSon231:
Znalazłem trzy błędy (jeden niepotwierdzony, pierwszy):
- w 170710 był problem z bocznikowaniem w SP42 (nie wiem czy wszędzie). Na nie odpalonej lokomotywie można było ciągle załączać bocznikowanie, które nie robiło nic (nawet nie pokazywało się po lewej w napisach), ale odtwarzało dźwięk. Problem zniknął po jej odpaleniu. Teraz w ogóle nie słychać bocznikowania w SP42, a wygląda na to, że załącza.
- kran hamulca zespolonego oraz lokomotywy się nie rusza (kiedy ruszam NUM 9 oraz NUM 6 i NUM 1, oraz NUM 9) również w SP42, nie wiem jak w innych.
- wciśnięcie klawisza ALT, zejście do pulpitu i włączenie MaSzyny ponownie skutkuje pokazywaniem się wszystkich nazw podmodeli, a nawet torów (wyjdę na F4, najadę kursorem na tor, to mi jego nazwe pokaże).

Wszystko na 64 bitach.

tmj:
- SP42 nie ma w pliku .mmd zdefiniowanego dzwieku dzwigni bocznikowania, jest tylko dzwiek dla nastawnika glownego (wpis ctrl:) Stare exe uzywalo w takiej sytuacji dzwieku nastawnika glownego, nowe po zmianach uzywa tylko zdefiniowanych wpisow
- krany SP42 ruszaja sie u mnie, testowane na wersji z repo sprzed kilku dni. zerknij czy nie masz u siebie wpisu w errors.txt o brakujacych submodelach, lub czegos podobnego?
- to chyba raczej nie blad a celowo wprowadzony ficzer; podswietlanie nazw wszystkich submodeli i zdefiniowanych elementow scenerii jest wykonywane w trybie debug, po zalaczeniu kontroli mysza (wykonywanego klawiszem Alt)

mareczek:
1) Nie działa podświetlenie zegarów. Zawsze działało pod ";", nawet w ini tak jest, a w kabinie bez zmian. Testowane na EU07
2) Powolutku idąc hamulcem w uderzeniowe, zanim przekręci się kran, powietrze już idzie w układ. Efekt może być taki że kran nawet nie drgnie, a przewód popełniamy.

jakol112:
Marku, podświetlenie ma zmieniony wpis w mmd. Był universal3, teraz jest instrumentlight_sw. W patchu 17.07 mmd są już zedytowane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod