Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (593/637) > >>

Krzysiek626:
Prosta sprawa, to sa dopiero testy. Exe nie jest skonczone. Jak widze rowniez nie masz cienia. A w sumie, to nie bardzo wiem o ktore exe Tobie chodzi.

ST44-003:
Chodzi o najnowszą wersję exe "ng". Wywaliłem z ini wpis "shadowtune", więc teraz efekt jest dużo lepszy.
Ale ok, światła do poprawki. Za to "Całkowo_IR" o poranku wygląda jak poniżej ;).
Załączone VBO i multisampling x8.

pat:
@ST44-003 jaką posiadasz kartę pamięci? A konkretnie ilość pamięci na karcie? Ja na 1gb mam odyseję kosmiczną na exe "ng".

matfre96:
Na exe NG+ urywają się dźwięki syren pod koniec.

CX MANIAK:
Witam ponownie.
 Przetestowałem dzisiaj sporo scenerii z różnymi ustawieniami i nie udało mi się wywołać sieczki w obrazie która występuje u kolegów. Pomimo iż miałem przebłyski tego zjawiska wczoraj. Włączyłem nawet z powrotem tryb VBO i nic. Powolutku zwiększam sobie rozdzielczość shadowmapy, i czekam przy jakiej wartości zaczną się problemy. Jak na razie przy 4096 jest ok. Zauważyłem że najwięcej FPS kradną skupiska drzew, a właściwie ich cienie. Nawet duża ilość torów, pojazdów na stacjach, nie jest tak FPS-o żerna jak roślinność. Poniżej dwa zrzuty ekranu z L053, tak to mniej więcej u mnie wygląda. Multisampling ustawiony na x16, rozdzielczość 1280x1024, wersja 32 bit.
Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod