Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (576/637) > >>

Krzysiek626:
@tmj, exe jak zwykle coraz lepsze. Jednak zarejestrowałem dni otwarte kolei, mechanik pokazał wszystko co miał, jak na dłoni. Załącznik. Jednak exe 20170630 mimo takiego pliku errors:

--- Kod: ---.......
openGL error: out of memory; failed to create a geometry buffer
openGL error: out of memory; failed to create a geometry buffer
openGL error: out of memory; failed to create a geometry buffer
openGL error: out of memory; failed to create a geometry buffer
Critical error, memory allocation failure: bad allocation
--- Koniec kodu ---
nie wychodzi do windowsa.

tmj:
No niestety, jesli zabraknie pamieci na dane obiektow 3d to exe nie urodzi ;o Zastanawiam sie, czy nie warto by wprowadzic takze usuwania z pamieci karty graficznej nieuzywanych tekstur (po ujednoliceniu kodu jest to calkiem mozliwe) ale trzeba by tutaj troche poeksperymentowac.

MW:
Odnośnie błędów w wersjach exe NG na NVidia GeForce 9600 GT.
Rzeczywiście pomógł nowszy sterownik. W miejsce dotychczasowego 9.18.13.1106 z dn. 2013.01.18 zainstalowałem wersję 9.1813.3221 z dn. 2013.12.19. Niemniej nadal nie rozumiem, dlaczego różne wersje exe tak odmiennie rozpoznają  wersję OpenGL karty graficznej.

Po szybkim teście na najnowszych wersjach NG nie potwierdzam zgłoszonego poprzednio wysypywania się programu w debugmode po rozpoczęciu symulacji w jadącym pojeździe. Różnica w stosunku do starszych wersji exe jest chyba taka, że poprzednio AI obejmowało pojazd od razu po rozpoczęciu symulacji, a teraz dopiero po Shift+Q.

Natomiast modele bez tekstury wyświetlają się na czarno, pomimo ustawienia w .t3d parametrów diffuse i ambient na wartości maksymalne (255 255 255). To ostatnie też było testowane w debugmode.

Krzysiek626:

--- Cytat: tmj w 01 Lipca 2017, 14:08:10 ---No niestety, jesli zabraknie pamieci na dane obiektow 3d to exe nie urodzi ;o Zastanawiam sie, czy nie warto by wprowadzic takze usuwania z pamieci karty graficznej nieuzywanych tekstur (po ujednoliceniu kodu jest to calkiem mozliwe) ale trzeba by tutaj troche poeksperymentowac.

--- Koniec cytatu ---
Nie bedzie wyjscia. Duza czesc systemow operacyjnych to systemy 32 bitowe, a te obsluguja max do 3,25gb pamieci. Biorac pod uwage, ze Kaliska jest najbardziej stresujaca dobrze bedzie umozliwic jej uzytkowanie z ta iloscia pamieci. Zastanawia mnie jednak fakt, jak pamietasz objechalem ta scenerie w jedna i druga strone majac jedynie w komputerze 2gb pamieci, skad nagle taki regres, czy zapotrzebowanie? Z tego co widze symulacja wylieciala nie zajmujac nawet polowy swapa.

Milek7:
To z modelami bez tekstury to wiem, kiedyś poprawię. Trzeba dodać jeszcze specjalnego shadera na kolorowane obiekty, bo musi być inny od tych na tekstury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod