Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - konwersja na C++

<< < (573/637) > >>

tmj:

--- Cytat: Milek7 w 30 Czerwca 2017, 14:21:11 ---hmm, czyli ten opis jest błędny? http://www.lighthouse3d.com/tutorials/glsl-12-tutorial/the-normal-matrix/
To się robi tylko raz na submodel więc myślę że wydajność nie powinna być bardzo zła, ale później porównam.

--- Koniec cytatu ---
aa nie przyjrzalem sie dokladniej, zobaczylem inverse( modelview ) i wydalo mi sie, ze tam sie robi to samo co przy GL_RESCALE_NORMAL :o  nie, w tej postaci powinno byc ok.

edit: aha, jesli chodzi o oswietlenie w nocy, to warto pamietac ze "taki mamy klimat", a dokladniej, to o tej porze roku slonce wylazi juz ok. 3-ej nad ranem i juz krotko po polnocy zaczyna szarzec. Mam to samo za oknem jak posiedze w nocy troche dluzej :>  Do testowania oswietlenia bardziej ciemnej nocy trzeba podac bardziej odpowiedni wpis dla parametry movelight w .ini i/lub scenerii.

Milek7:

--- Cytat: Krzysiek626 w 30 Czerwca 2017, 14:38:25 ---Tymczasem na windows 7 mam odwrotną sytuację. Exe C++NG 64bity uruchamia Bałtyk! Za to nie chce uruchomić Kaliskiej, całość się wczytuje do końca, ale niestety po kilku sekundach następuje wysyp. Tutaj mam niejaki sukces, bo w tym przypadku zapisuje się crashdump (w załączniku 2 takie pliki, do porównania czy przyczyna jest ta sama). Także w wersji 64 bitowej na Drawinowie mam niezidentyfikowaną kulę co pokazałem kilka postów wcześniej w załączniku.
Tak jak w przypadku x86 i tu nie musiałem instalować vc 2017, exe dało się uruchomić i przejechałem cały Bałtyk. Instalacja VC 2017 jednak przeprowadziłem, mimo to wysyp z kaliską. Zostało na x64 systemie, przetestować paczkę testowaną na x86. Chętnie poznam co ciekawego jest w załącznikach.

--- Koniec cytatu ---
Wysyp w sterowniku opengl. No nic, jak się pozbędę brzydkich połączeń starego opengl z nowym to może przejdzie, bo teraz to ciężko znaleźć co to konkretnie powoduje.

tmj:
Zwroc uwage ze sterownik chodzi sobie w osobnym watku, w VS warto wtedy przerzucic recznie debugger na "Main Thread", pomaga wylapac co mniej wiecej moze to powodowac. No chyba ze juz to robisz a i tak ciezko znalezc.

edit: z ciekawostek, wersja shaderowa na td chodzi u mnie ~15% szybciej niz zwykla :>

edit2: co do mizernego oswietlenia torow itp, sprawdz czy jest prawidlowo uwzgledniany skladnik ambient reflektorow -- tory w symulatorze maja nieciekawie ustawiane wektory normalne, i w rezultacie lapia w zasadzie tylko ambient.

CX MANIAK:
Witam.
  @Tmj, jeżeli chodzi o oświetlenie torów w exe NG++, to wygląda to tak że zapalanie kolejnych reflektorów nic nie daje. Generują tyle samo światła bez różnicy na ich ilość. Poza tym widać wyraźnie że oświetlają otoczonie również podczas symkowego dnia. A jak pamiętam wyeliminowaleś to w swoich kompilacjach już jakiś czas temu.
 Pozdrawiam.

szogun:
Zauważyłem dziś dziwną rzecz na C++, mianowicie niektóre submodele źle interpretowały smooth i wychodzi mozajka, po wczytaniu e3d wygenerowanego na borlandzie jest tak jak być powinno.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod