Troszkę post się zazębia z zielonymi ST44, niemniej:
ST44-1106 - jedyny reprezentant "V", typowej dla Zajączkowa Tczewskiego
ST44-1103 - obecnie jedyny ciemno-oliwkowy gagarin, zdjęcia czekają, posiadał identyczne malowanie jak powyższe do wypadku w 2012.
ST44-399 - po wypadku w Warszawie, jedno czoło i dół jednego boku podczas NA dostało inny odcień zielonego, z drugiej strony wygląda bardzo podobnie do 089, 172, 282.
ST44-313 & 358 - malowanie "zamojskie", żółty trójkąt na boku, żółte czoła.
W ramach trzech groszy, proszę o dopisanie klasyków z klasycznymi silnikami 14D40:
M62-961 - jedyny czynny (?) reprezentant w Rail Polska.
M62-1286 - SKPL Cargo, czarno-żółty
M62-1151 - w nowym wdzianku PPMT
M62-1690 - Tabor Dębica, jedyna lokomotywa w dawnym, pomarańczowo-niebieskim malowaniu PCC Intermodal.
M62-1848 - PTT Cargo (dawne DLA), gagarin w dawnym czerwonym malowaniu Orlenu, pozostałe dwie-trzy sztuki są w barwach przewoźnika.
To wszystko jeśli chodzi o "dwusuwy".
EDIT: wszystkie zielone ST44 PKPC są wymienione w pierwszej części. Co do przewoźników prywatnych, został jeszcze Unikol (1556,1891,3554), który jednak ma bardzo mało pracy przewozowej, a ex. SU45-141 im wystarcza do jeżdżenia wokół komina oraz CTL z M62U-0375A/B, z czego OIDP jedna z sekcji jest już chyba dawcą, natomiast druga i tak nie jeździ, odkąd na wypożyczeniu są 311D.
Z luźnej sugestii: o ile ST44 z Cargo są w miarę znanym obszarze, Unikol nie rusza się daleko z Kostrzyna, a najpewniejszym miejscem stania którejś ukraińskiej połówki jest Jęzor, tak szanse na trafienie reszty są znikome.