Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Lista pojazdów w okleinach, oraz "kończących" się schematów malowania/ unikatów.
HeroPie312:
EN57-1953 raczej na złom nie pójdzie jak 2 lata temu miał P4. W kuj-pom jeździł, teraz w teorii nie jeździ bo przyszły WEg(e) Elfy. Albo pójdzie na kraków albo na olsztyn albo jednak zostanie u nas jako rezerwa.
Hubertnator23:
No 1953 jest najmłodsza, to pewnie jeszcze 2-3 lata pojeździ, ale czeka ją ten sam los co reszcie dziewiętnastek.
jakubg1:
30 lat od produkcji, 1953 został około rok. 1952 i 1953 już tylko zostały w eksploatacji ogólnie. Jedna w dolnośląskim i jedna w kujawsko-pomorskim.
Potem na 100% złom, status OG wymusza modernizację, a żadnych kolejnych modernizacji kibli już nigdy nie będzie. Zresztą EN57 po modernizacji już zaczynają być kasowane (SPOT-y KM już poszły a niedawno Polregio wystawiło pierwszego SPOT-a - EN57-2032 na złom).
ST44-003:
O ile wiem to MZPR jeszcze coś tam ratuje, ale tutaj tak samo status OR/OG powoli oznacza kasację. Zwłaszcza, że w myśl nowych przepisów, poczciwe Kible mają mieć m.in. obieg zamknięty WC i parę innych nowych rozwiązań. Powoli całkowicie przestaje się opłacać cokolwiek przy tych pojazdach robić. Z ED72 jeżdżą bodaj tylko 2 i jedna ED72A. Powoli rarytasem stają się podwójne zestawienia na EN57.
Hubertnator23:
--- Cytat: jakubg1 w 22 Grudnia 2022, 21:16:10 ---30 lat od produkcji
--- Koniec cytatu ---
P2/R podobno wydłuża ten okres o rok, także 31 lat w przypadku 1953. 1994 + 31 = 2025, o ile nie zrobią jej dodatkowego P2/R przed odstawką.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej